• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Knäckehäxan

Silver
2-Faktor
Ful som styk men sjukt kul projekt.
Kallar den Casio Batbay FXD 🦇
 

Bilagor

  • 0FB9DB5A-5CF0-43FB-BAF4-1FB1A85FCAEF.jpeg
    0FB9DB5A-5CF0-43FB-BAF4-1FB1A85FCAEF.jpeg
    649.5 KB · Visningar: 5

Jockinho

Pandion
2-Faktor
Jahopp, och det säger du nu 🙄
Törs inte testa såna där fläskberg...än.
Finns det fyrkanter men nån sån autogrej också?

Håll in lysknappen så borde det gå igång om du har den funktionen. GW-7900 som Rizzie har är annars go, men du måste ju ha en Frogman. Antingen en final Frogman eller 8250 modell 🤓
 
  • Like
Reactions: v0n

v0n

Pandion
2-Faktor
Håll in lysknappen så borde det gå igång om du har den funktionen. GW-7900 som Rizzie har är annars go, men du måste ju ha en Frogman. Antingen en final Frogman eller 8250 modell 🤓
Jo, men det går inte med handskar på...missade den där biten med auto-light även om jag trodde jag hade fortutbildat mig tillräckligt :bag:
EDIT: min har alltså inte den funktionen, har kollat upp.

I fridykning som jag sysslar med vill du va så strömlinjeformad i vattnet som möjligt så tack men nej tack 😅
 
Senast ändrad:

Rizzie

Diamant
2-Faktor
Jo, men det går inte med handskar på...missade den där biten med auto-light även om jag trodde jag hade fortutbildat mig tillräckligt :bag:
EDIT: min har alltså inte den funktionen, har kollat upp.

I fridykning som jag sysslar med vill du va så strömlinjeformad i vattnet som möjligt så tack men nej tack 😅

Den har ;) Sen på de nyare modulerna kan man även ställa in att den ska lysa längre, 3sek istället för 1,5sek. Det går dock inte på den jag länkat, mig veterligen (då ska den heta 5610U).
 
  • Love
Reactions: v0n

v0n

Pandion
2-Faktor

Den har ;) Sen på de nyare modulerna kan man även ställa in att den ska lysa längre, 3sek istället för 1,5sek. Det går dock inte på den jag länkat, mig veterligen (då ska den heta 5610U).
Tack så mycket 🙏🏼
Får definitivt bli nån uppgradering så småningom men ingen stress för min del. Diggar också cleanheten i den jag har rent visuellt 😊
 

Cosmo

Guld
2-Faktor
Av reeeeen nyfikenhet, vad kostar en sån där Zelos?
Adventurine och 38mm?
Runt 7,2 med tull,frakt, moms etc om man lyckades köpa en från Zelos.
Kostade mig 7,5 utifrån att jag köpte den på C24 från en Zelos AD.
Mina andra två Teal och Ice blue gick däremot på 6,5 med alla avgifter när jag köpte dom direkt från Zelos vid launch.
 

v0n

Pandion
2-Faktor
Runt 7,2 med tull,frakt, moms etc om man lyckades köpa en från Zelos.
Kostade mig 7,5 utifrån att jag köpte den på C24 från en Zelos AD.
Mina andra två Teal och Ice blue gick däremot på 6,5 med alla avgifter när jag lyckades knipa dom direkt från Zelos till launch priset.
Ibland undrar jag om man ska räkna in trökiga avgifter vid eventuell försäljning 🤔
Jag har nog aldrig gjort så själv men tänker säkert...fel (säger alltså vare sig bu eller bä så sett).
 
Topp