Finns många fyrkanter med autofunktion tror dessvärre att din inte har detJahopp, och det säger du nu
Törs inte testa såna där fläskberg...än.
Finns det fyrkanter men nån sån autogrej också?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Finns många fyrkanter med autofunktion tror dessvärre att din inte har detJahopp, och det säger du nu
Kult. En terrorist-klocka är ett måste i varje klockssmling.Ful som styk men sjukt kul projekt.
Kallar den Casio Batbay FXD
Jahopp, och det säger du nu
Jo, men det går inte med handskar på...missade den där biten med auto-light även om jag trodde jag hade fortutbildat mig tillräckligtHåll in lysknappen så borde det gå igång om du har den funktionen. GW-7900 som Rizzie har är annars go, men du måste ju ha en Frogman. Antingen en final Frogman eller 8250 modell
Jo, men det går inte med handskar på...missade den där biten med auto-light även om jag trodde jag hade fortutbildat mig tillräckligt
EDIT: min har alltså inte den funktionen, har kollat upp.
I fridykning som jag sysslar med vill du va så strömlinjeformad i vattnet som möjligt så tack men nej tack
Jasså du slog till på valenOhohoh Byteslördag
Tack så mycketAvslutad - G-Shock GW-M5610-1BER
Säljer en G-Shock GW-M5610-1BER i fint skick. Inga repor eller dings på skärmen. Kan skickas och säljaren står för frakten. Finns i Sthlm Min referenstråd: https://klocksnack.se/threads/moonphase.80137/#post-2357144klocksnack.se
Den har Sen på de nyare modulerna kan man även ställa in att den ska lysa längre, 3sek istället för 1,5sek. Det går dock inte på den jag länkat, mig veterligen (då ska den heta 5610U).
Fick den i ett byteJasså du slog till på valen
Av reeeeen nyfikenhet, vad kostar en sån där Zelos?Byteslördag
Ohohoh Byteslördag
Beror på vem som säljerAv reeeeen nyfikenhet, vad kostar en sån där Zelos?
Adventurine och 38mm?
Ja den är riktigt najs, tror att det blir bra med gummitBu, bästa ”vanliga” aquis ju!
(Och med orange gummi påväg med, skäms på dig! )
Fy va gött...med en rekorderligt porrig bandare det vill säga Dejt i kväll?Ikväll blir det grönsakssoppa.
Affordable.
Runt 7,2 med tull,frakt, moms etc om man lyckades köpa en från Zelos.Av reeeeen nyfikenhet, vad kostar en sån där Zelos?
Adventurine och 38mm?
Kult radio / bandspelareIkväll blir det grönsakssoppa.
Affordable.
Ibland undrar jag om man ska räkna in trökiga avgifter vid eventuell försäljningRunt 7,2 med tull,frakt, moms etc om man lyckades köpa en från Zelos.
Kostade mig 7,5 utifrån att jag köpte den på C24 från en Zelos AD.
Mina andra två Teal och Ice blue gick däremot på 6,5 med alla avgifter när jag lyckades knipa dom direkt från Zelos till launch priset.