Håller med Jäkligt fin den där Sugen men liiiite rädd för storleken tyvärr.#Keeper efter dött K&S och tråkiga bud!
Riktigt bra pris nu ju. Och riktigt fin med!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Håller med Jäkligt fin den där Sugen men liiiite rädd för storleken tyvärr.#Keeper efter dött K&S och tråkiga bud!
Riktigt bra pris nu ju. Och riktigt fin med!
Märkligt, den där är ruskigt bra tycker jag#Keeper efter dött K&S och tråkiga bud!
Den är snäppet för liten för mig annars hade jag varit all over den för länge sedan, löjligt snygg och GMTHåller med Jäkligt fin den där Sugen men liiiite rädd för storleken tyvärr.
Kan tillägga att t.o.m jag som hatar klockor och bara har keepers har varit lite sugenMärkligt, den där är ruskigt bra tycker jag
Ja, går det inte att få fram klockan på annat sätt än ex. från Hong Kong så är ju det totala priset alltid belastat med moms och en gnutta tull. Det finns ju inget annat sätt att få klockan billigare. Då känns det väl naturligt att beg.priset sätts utifrån det (total)nypriset och med en viss reduktion utifrån ålder och skick.Fast på en svensksåld klocka, ska man dra av momsen på den också för att få fram det egentliga värdet?
Gäller det hus också?
Det här nybyggda huset kostar 6 mkr, men värdet är 4,8, det får nästa köpare betala
StenhårdInte från idag men men. Denna kosta mig 2 pizzor typ
Jag hör dig, fast delar inte riktigt den synen, men det är väl okej?
Har skitsvårt att se avgifter som en del av klockans egentliga värde helt enkelt, men det får givetvis potentiell beg.köpare avgöra själv.
Jag lider av lite GMT-hat annars skulle jag varit intresserad. Snygg klocka!#Keeper efter dött K&S och tråkiga bud!
Tjatja på er!
Sälja något? psst du har fler än 50 inlägg
Jag fnittradeSälja något? psst du har fler än 50 inlägg
Nä fan den kommentaren va inte ens lite rolig. Förlåt
Fn var det för band som jag hade som luktade vanilj, tror det var ”lillen”…ISO är ISO, luktar lika gött som en kolsvart januarieftermiddag i bilen. Wunderbaum, släng dig i väggen
Jag fnittrade
Åsikterna går väl isär gällande "luktband" men jag tycker det är ganska mysigt faktisktFn var det för band som jag hade som luktade vanilj, tror det var ”lillen”…
Amen, lite mys ska man ha, det var det tidlös gick på torsk på, skulle doftat hemkörtÅsikterna går väl isär gällande "luktband" men jag tycker det är ganska mysigt faktiskt
...rätt sjukt med dofter ändå. Inte haft ISOfrane på flera år men fick genast roliga minnen som ploppade upp från ingenstansAmen, lite mys ska man ha, det var det tidlös gick på torsk på, skulle doftat hemkört
Åsikterna går väl isär gällande "luktband" men jag tycker det är ganska mysigt faktiskt
Fasen vad go den är med den blåa lumen, ser riktigt bra ut.ISO är ISO, luktar lika gött som en kolsvart januarieftermiddag i bilen. Wunderbaum, släng dig i väggen