• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

De är kanon tycker jag men de är rätt korta. Funkar kanon på min 16,5cm handled i alla fall. Har ett gäng i olika färger. 😊
DSCF6307.jpg
PSX_20220623_193330.jpg
PSX_20220623_181243.jpg
PSX_20220621_082641.jpg

dscf4162-jpg.1718775
Det där rosa bandet alltså. 😍
För övrigt snygg taper och gött med att få välja mellan enkel eller dubbla keepers.

Vad bra, då slipper jag! 😅😁
Som svar på din materialfråga, direkt info från Boldr: Made with EPDM, these rubber troopers are highly resistant to heat, cold, steam, and corrosion caused bye weather. Unlike natural rubber straps, EPDM straps contain saturated polymers that fortify its strength and durability while providing a comfortable fit - perfect for outdoor adventures.

Jag gillar det klassiska utseendet! Men har ingen erfarenhet av boetten och hur den bärs.. har inte koll på tropic bandet till dessa… längd och känsla ?!
Sen är det ju ball med Magnum från 80-talet 😁
Boetten bärs super, bandet är väl FKM vilket oxå är kanon. Gillar du utseendet och kan tänka sig kvarts är det bara att köra tycker jag! egen design och ”historia” + mycket rimligt prissatt. Whats not to like. Särskilt för egen del då jag föredrar kvarts.

Tillbaka
Topp