Vid närmare eftertanke får man ju faktiskt tillgång till fler skrattemojis på detta vis.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vid närmare eftertanke får man ju faktiskt tillgång till fler skrattemojis på detta vis.
Va fan... har de tagit bort som like?
Min chef sa till mig att hon inte skickar emojis för de flesta betyder sex…vet inte hur jag ska känna.Några till mig närstående ungdomar påstår att det bara är vuxna/äldre som använder smileys.
What?!Min chef sa till mig att hon inte skickar emojis för de flesta betyder sex…vet inte hur jag ska känna.
Tydligen inga smileys i alla fall…så lite som KS nu när jag tänker på detWhat?!
Vad har ni för typ av relation, du och din chef?
Tydligen inga smileys i alla fall…så lite som KS nu när jag tänker på det
Vill skicka
Obs att jag menar nåt med sex nu då.
Jag medVill skicka
Kan det vara så att din chef läst lite för mycket Freud?Min chef sa till mig att hon inte skickar emojis för de flesta betyder sex…vet inte hur jag ska känna.
Funderar på att gräva riktigt djupt i börsen och satsa på ett handsytt Kyros Distressed Canvas i färgen sand till min Undone Basecamp Cali. Det är ju seriöst mååånga pengar, men otroligt läckert samt att man kan välja längd på båda banddelarna. Har du beställt än @Islay
Sand Distressed Canvas Strap
• World Wide Shipping • Ready for shipping in aprox. 10 dayskyros-straps.com
Finns ju annars bra tillverkare på forumet typ AW Canvas och oddface som gör grymma för ~ 1/2 av priset och begagnat typ 2-300kr De är grymt bra med!
Tittade senast idag på dom där faktiskt. Ska genomlida denna torftiga månad först men sen blir det nog att slå till på ett svart (tänker att det är mest allsidigt och passar till det mesta). Man kan ju välja utförande på stygnen ochså så ska fundera lite vidare på det, antingen "open" eller "minimal" blir det nog och med vit tråd.Funderar på att gräva riktigt djupt i börsen och satsa på ett handsytt Kyros Distressed Canvas i färgen sand till min Undone Basecamp Cali. Det är ju seriöst mååånga pengar, men otroligt läckert samt att man kan välja längd på båda banddelarna. Har du beställt än @Islay
Sand Distressed Canvas Strap
• World Wide Shipping • Ready for shipping in aprox. 10 dayskyros-straps.com