• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Va fan... har de tagit bort 🤣 som like?
ManSkaVaraSeri%3Fs.jpg

Funderar på att gräva riktigt djupt i börsen och satsa på ett handsytt Kyros Distressed Canvas i färgen sand till min Undone Basecamp Cali. Det är ju seriöst mååånga pengar, men otroligt läckert samt att man kan välja längd på båda banddelarna. Har du beställt än @Islay
20230116_171319~2.jpg

Funderar på att gräva riktigt djupt i börsen och satsa på ett handsytt Kyros Distressed Canvas i färgen sand till min Undone Basecamp Cali. Det är ju seriöst mååånga pengar, men otroligt läckert samt att man kan välja längd på båda banddelarna. Har du beställt än @Islay
20230116_171319~2.jpg

Finns ju annars bra tillverkare på forumet typ AW Canvas och oddface som gör grymma för ~ 1/2 av priset och begagnat typ 2-300kr 🙂 De är grymt bra med!

20230116_171319~2.jpg
Tittade senast idag på dom där faktiskt. Ska genomlida denna torftiga månad först men sen blir det nog att slå till på ett svart (tänker att det är mest allsidigt och passar till det mesta). Man kan ju välja utförande på stygnen ochså så ska fundera lite vidare på det, antingen "open" eller "minimal" blir det nog och med vit tråd.
Kommer att passa bra till Synchron military bl.a. 😊
20230116_182146-01.jpeg

Tillbaka
Topp