• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Petrik

Panerai
EBC6890C-A94C-4230-8FED-FC633691174E.jpeg
 

Andy7750

Audemars
2-Faktor
Sitter och har lite dåligt samvete för att jag ännu inte har köpt ett ur av Brellum, i synnerhet som jag har haft personlig kontakt med Sebastien Muller sen han drog igång. Men nu börjar hans ur bli lite för dyra för mig, men fina är de.
Länge tittat på Duoboxen, dock aldrig kommit till skott men denna vore något 😍
9FF384E5-AEBC-442C-BEE1-FE0E81C1D38B.jpeg
 

v0n

Patek
2-Faktor
Det är luuuuuunch mannen
Har inte ens hunnit käka frulle men tack för info 🙏🏼

Sitter och grejar med en grej.
Kan man sin sLipNinG vet man exakt vad det är för exklusivt urverk jag har fått den stora äran att ha på arbetsbänken :bookworm:

Bara för skojs skull, nån som vet vad felet kan tänkas vara? Man får inte svara balansfjädern för det fattar t.o.m min fyraåring 😄
RLV6UkW.jpg
 

MaBr

Squale
Pledge Member
2-Faktor
Har inte ens hunnit käka frulle men tack för info 🙏🏼

Sitter och grejar med en grej.
Kan man sin sLipNinG vet man exakt vad det är för exklusivt urverk jag har fått den stora äran att ha på arbetsbänken :bookworm:

Bara för skojs skull, nån som vet vad felet kan tänkas vara? Man får inte svara balansfjädern för det fattar t.o.m min fyraåring 😄
RLV6UkW.jpg
Vad är det för jäkla klant som har ställt till med det där? Borde ju hålla sig till G-shock i framtiden... 🥴
PSX_20230115_170804.jpg
 

v0n

Patek
2-Faktor
Snyggt! Liknar den jag har men min har svart text. Kommer att bli kanon! Fantastiskt att du har börjat gilla gult också. 😁
psx_20211106_092107-jpg.1913701
Mer åt ljusare lysgul i nyansen än din tror jag men det är klurigt med produktbilder ibland, vi får se!
Har alltid älskat färgen gul, fattar inte vad du snackar om 🤔😁
 

MaBr

Squale
Pledge Member
2-Faktor
Mer åt ljusare lysgul i nyansen än din tror jag men det är klurigt med produktbilder ibland, vi får se!
Har alltid älskat färgen gul, fattar inte vad du snackar om 🤔😁
Säger väl en del var man står haha. Gul G-shock brrrrr :hilarious::hilarious:
Lägger den här kommentaren här, åldrades väl kompis! ☝️ 😂

...ingen demokrati i hela världen kommer få mig att ha en gul klocka på armen, det var allt.
Ska vara knäpp tyst från och med nu 😶
Äh, vi ta denna också. ☝️

Har jag sagt att du är underbar? 😘
 

MaBr

Squale
Pledge Member
2-Faktor
Förra sommaren såg jag Wolbrook Tropic i tråden. Hur är kvaliteten? Jag lurar på att köpa ett till min Undone, men är lite brydd över längden (12+7,5) då jag gärna vill ha 1,5 - 2 cm till.
Desert_Tropic_Rubber_Strap_20mm_Steel_Buckle.jpg
De är kanon tycker jag men de är rätt korta. Funkar kanon på min 16,5cm handled i alla fall. Har ett gäng i olika färger. 😊
DSCF6307.jpg
PSX_20220623_193330.jpg
PSX_20220623_181243.jpg
PSX_20220621_082641.jpg

dscf4162-jpg.1718775
 
Topp