Nya modellen?!
Ja nya v4 från Halios. Riktigt bra uppdateringar av Seaforth-modellen. Inte minst lumen med Globolight.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nya modellen?!
Rolig! En klocka man blir glad avDagens affordable.
Luftar Orienten lite i dag....
Fick paket idag
Tycker att den bärs lite som en Seikodykare ungefär, Samuraj och Turtle har jag haft och det är lite lika! Har haft klockor som bärs större och som jag inte kom överens med så Stardivern borde du testa....Hur bärs den där? Gillar verkligen modellen men tror nog 44 mm kan bli lite stort för en med smala handleder. Seikos 44 mm kan ju funka men vore intressant att höra.
Fin som snus men upplever den mer som 40 än 39 grym storlek.Du knep den alltså. Do tell, hur upplever du den?
Tycker att den bärs lite som en Seikodykare ungefär, Samuraj och Turtle har jag haft och det är lite lika! Har haft klockor som bärs större och som jag inte kom överens med så Stardivern borde du testa....
Kul! Fortsätt dela med dig!Fin som snus men upplever den mer som 40 än 39 grym storlek.
Känns välgjord för pengen.
Absolut. Ibland behövs en liten färgklick.Rolig! En klocka man blir glad av
Har man varit så duktig så kan man unna sig en liten dykare... Och trivs man inte med den kan man ju låt den vandra vidare! Jag satt och räknade och jag skulle gissa att på de dryga 2 åren jag haft den så har ett 50 tal klockor passerat utan att stanna. Så nog är iaf jag nöjd med den!Tack, lite ambivalent för svaret.. har ju trots allt varit duktig och sålt av lite klockor. Då bör man ju få unna sig!
När myspläden stryker fram vet man att Nicke har nytt i lådan Snygg klocka!Venicianico Nereide GMT 39mm
Önskar det va sommar bara
AjjemenNär myspläden stryker fram vet man att Nicke har nytt i lådan Snygg klocka!
Mystrasa?Ajjemen
Här är det sommar nyförvärvet har klart de första doppen galantVenicianico Nereide GMT 39mm
Önskar det va sommar bara
Är det verkligen sådan skillnad på vädret från Sörmland till Västmanland?!Här är det sommar nyförvärvet har klart de första doppen galant
Har man varit så duktig så kan man unna sig en liten dykare... Och trivs man inte med den kan man ju låt den vandra vidare! Jag satt och räknade och jag skulle gissa att på de dryga 2 åren jag haft den så har ett 50 tal klockor passerat utan att stanna. Så nog är iaf jag nöjd med den!
Små nyansskillnader baraÄr det verkligen sådan skillnad på vädret från Sörmland till Västmanland?!
Ja såg att dem hade den på länk, de skulle man haft, men jag köpte min begagnad på gummi som är helt OK men mdt har jag haft min på olik nato. Gillar denna skarpt....Låter grymt, ska ta mig en funderare. Hyfsat pris just nu på kulta-center.com/se