• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Dagens affordable.
7A9980B3-C1E3-4A9E-83B7-45F44CFA75EF.jpeg
Rolig! En klocka man blir glad av :D

Hur bärs den där? Gillar verkligen modellen men tror nog 44 mm kan bli lite stort för en med smala handleder. Seikos 44 mm kan ju funka men vore intressant att höra. 🙂
Tycker att den bärs lite som en Seikodykare ungefär, Samuraj och Turtle har jag haft och det är lite lika! Har haft klockor som bärs större och som jag inte kom överens med så Stardivern borde du testa.... 😉

Tycker att den bärs lite som en Seikodykare ungefär, Samuraj och Turtle har jag haft och det är lite lika! Har haft klockor som bärs större och som jag inte kom överens med så Stardivern borde du testa.... 😉

Tack, lite ambivalent för svaret.. 😄 har ju trots allt varit duktig och sålt av lite klockor. Då bör man ju få unna sig! 😁

Tack, lite ambivalent för svaret.. 😄 har ju trots allt varit duktig och sålt av lite klockor. Då bör man ju få unna sig! 😁
Har man varit så duktig så kan man unna sig en liten dykare... Och trivs man inte med den kan man ju låt den vandra vidare! Jag satt och räknade och jag skulle gissa att på de dryga 2 åren jag haft den så har ett 50 tal klockor passerat utan att stanna. Så nog är iaf jag nöjd med den!

Har man varit så duktig så kan man unna sig en liten dykare... Och trivs man inte med den kan man ju låt den vandra vidare! Jag satt och räknade och jag skulle gissa att på de dryga 2 åren jag haft den så har ett 50 tal klockor passerat utan att stanna. Så nog är iaf jag nöjd med den!

Låter grymt, ska ta mig en funderare. Hyfsat pris just nu på kulta-center.com/se :)

Tillbaka
Topp