• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Ipa o'clock med jordnötter samt klockbyte.
20230304_171147.jpg
 
En stadig whisky och en belgisk trippel efter en hel dags skidåkning gör att jag nu är fastvuxen i soffan med bra musik i väntan på dålig, näst intill outhärdlig, musik (mello). En Tudor var med i backen men nu har jag bytt till något lite finare.
E98859A5-C1D9-4F9B-A133-1F94DB2B9FCC.jpeg
 
boldrsingularity-1x1_800x.jpg
DSC09898.jpg


Dessa två modeller från BOLDR är på ingång.

Venture Singularity 'Batch II' (38mm, titan)
Slutsåld överallt.
5180 kr.

Safari Vogelkop Superb (40mm, stål).
Helt nysläppt modell.
5700 kr.

Mer info:

Jag har litet antal av varje kvar... skicka PM eller maila på [email protected]
 
boldrsingularity-1x1_800x.jpg
DSC09898.jpg


Dessa två modeller från BOLDR är på ingång.

Venture Singularity 'Batch II' (38mm, titan)
Slutsåld överallt.
5180 kr.

Safari Vogelkop Superb (40mm, stål).
Helt nysläppt modell.
5700 kr.

Mer info:

Jag har litet antal av varje kvar... skicka PM eller maila på [email protected]

Grymt bra 😎
Men är de svarta nog??😅
 
Hur sitter 35mm?
Är sugen på en PRX men hoppas på att en automatisk version av 35mm kommer snart 😅
Ger en bra vintagevibe. Ungefär som en gammal datejust typ i storleken pga den integrerade länken. I stål hade inte 1-2 mm till varit dumt för att ge en mer modern vibe, men i guld så känns 35 mm helt rätt.

Betydligt bättre på armen än i handen, rekommenderas varmt för den lilla pengen, speciellt begagnad.

Ps. Verkar finnas väldigt bra källor på att 35 mm automatiskt kommer att dyka upp om inte allt fler lång tid.
 
Ger en bra vintagevibe. Ungefär som en gammal datejust typ i storleken pga den integrerade länken. I stål hade inte 1-2 mm till varit dumt för att ge en mer modern vibe, men i guld så känns 35 mm helt rätt.

Betydligt bättre på armen än i handen, rekommenderas varmt för den lilla pengen, speciellt begagnad.

Ps. Verkar finnas väldigt bra källor på att 35 mm automatiskt kommer att dyka upp om inte allt fler lång tid.
Jag ser den lite som en VC 222 i budget klass!
Grym verkar den
Håller tummarna för att de kommer snart, är sugen på 35mm med waffledial 🥲
 
Tillbaka
Topp