Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Psst datumetEn stadig whisky och en belgisk trippel efter en hel dags skidåkning gör att jag nu är fastvuxen i soffan med bra musik i väntan på dålig, näst intill outhärdlig, musik (mello). En Tudor var med i backen men nu har jag bytt till något lite finare.
![]()
Jag har sportlov i en vecka så varken tid eller datum spelar någon roll.Psst datumet![]()
Hehe helt rättJag har sportlov i en vecka så varken tid eller datum spelar någon roll.![]()
Ping @Nicke75En Apple watch?
![]()
Hur sitter 35mm?Behövde något kul för att krydda föräldraledigheten!
Blir en väldigt intressant liten pjäs på 35 mm och guld
![]()
Älskar den där helguldaren! Perfekt vintagevibe.Behövde något kul för att krydda föräldraledigheten!
Blir en väldigt intressant liten pjäs på 35 mm och guld
![]()
![]()
![]()
Dessa två modeller från BOLDR är på ingång.
Venture Singularity 'Batch II' (38mm, titan)
Slutsåld överallt.
5180 kr.
Safari Vogelkop Superb (40mm, stål).
Helt nysläppt modell.
5700 kr.
Mer info:
![]()
BOLDR klockor - Officiell skandinavisk återförsäljare
BOLDR Supply Company är ett varumärke för världens äventyrare. BOLDR är baserat i Singapore och tillverkar klockor som är supertuffa, snygga, funktionella och byggda för att användas och...www.sekvens.com
Jag har litet antal av varje kvar... skicka PM eller maila på [email protected]
Har inte sett dem live själv än. Men det bör kännas som att bära ett svart hål på armenGrymt bra
Men är de svarta nog??![]()
Ger en bra vintagevibe. Ungefär som en gammal datejust typ i storleken pga den integrerade länken. I stål hade inte 1-2 mm till varit dumt för att ge en mer modern vibe, men i guld så känns 35 mm helt rätt.Hur sitter 35mm?
Är sugen på en PRX men hoppas på att en automatisk version av 35mm kommer snart![]()
Jag ser den lite som en VC 222 i budget klass!Ger en bra vintagevibe. Ungefär som en gammal datejust typ i storleken pga den integrerade länken. I stål hade inte 1-2 mm till varit dumt för att ge en mer modern vibe, men i guld så känns 35 mm helt rätt.
Betydligt bättre på armen än i handen, rekommenderas varmt för den lilla pengen, speciellt begagnad.
Ps. Verkar finnas väldigt bra källor på att 35 mm automatiskt kommer att dyka upp om inte allt fler lång tid.
Håller med om det, en waffle dial hade verkligen suttit fint - sen verkar ju powermatic vara en rätt vettig eta-mod i prisklassen också.Jag ser den lite som en VC 222 i budget klass!
Grym verkar den
Håller tummarna för att de kommer snart, är sugen på 35mm med waffledial![]()