Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag fick mail från Momentum idag. Ny orderomgång Sea Quartz 30 släpps imorgon för leverans i Juli för er som är sugna. Någon som vet om det kommer bli samma pre-order pris som sist?
![]()
Kan verkligen rekommendera denna. 329usd + frakt är svårt att slå (räkna dock med moms+tull)Jag skulle vilja ha lite hjälp av mikrogänget
Har blivit sugen på att testa en bronsare och få sätta min egen patina med ärgningen.
Kan ni inte tipsa om några trevliga dykare i brons.
Trevlig helg på er!
Dagen spenderas med G-shock, som det görs 90% av dagarna
![]()
Dessa finns up for grabs..Jag skulle vilja ha lite hjälp av mikrogänget
Har blivit sugen på att testa en bronsare och få sätta min egen patina med ärgningen.
Kan ni inte tipsa om några trevliga dykare i brons.
Trevlig helg på er!
Dagen spenderas med G-shock, som det görs 90% av dagarna
![]()
Wow! Ja, det blev en helt annan klocka. Snyggt!Då får jag tacka @LoveL för smidig affär och nice klocka. Körde den i en snabbt bad citrus-och-bakpulver-bad för att rensa lite patina (för att sätta egen) och slängde på ett orange gummi från Barton i väntan på svart då de jag har är upptagna.
![]()
Jaså det var du som knep den... Magnifik!Då får jag tacka @LoveL för smidig affär och nice klocka. Körde den i en snabbt bad citrus-och-bakpulver-bad för att rensa lite patina (för att sätta egen) och slängde på ett orange gummi från Barton i väntan på svart då de jag har är upptagna.
![]()
Aww, vad har du gjort med den stackars tigern?Fixar ny lumeplupp på min Squale-bastard med en annan affordable på armen.
![]()
![]()
Roat mig lite.Aww, vad har du gjort med den stackars tigern?![]()
Dom där är riktigt bra Zelos är trevliga , kul att se en likadan.Då får jag tacka @LoveL för smidig affär och nice klocka. Körde den i ett snabbt citrus-och-bakpulver-bad för att rensa lite patina (för att sätta egen) och slängde på ett orange gummi från Barton i väntan på svart då de jag har är upptagna.
![]()
Yepp, de rätt dyra på C24 också:Oj... kommer ihåg när de kom... låg på typ 4k då.
Skulle aldrig sålt minYepp, de rätt dyra på C24 också:
![]()
Yepp, de rätt dyra på C24 också:
![]()