• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Nicke75

Patek
2-Faktor
Du känner till att det här är ett klockforum för klockor va? 😂

Krya på dig Trazan, jag saknar dig i alla fall! ❤
98F2AA6D-1035-4BF5-A327-A80E57269443.jpeg

Saknar dig med gubben ❤️
 
D

Deemfo

Guest
Såg denna på Instagram och blev nyfiken, riktigt snygg tavla.

 

Islay

Panerai
2-Faktor
Såg denna på Instagram och blev nyfiken, riktigt snygg tavla.

Såg riktigt trevlig ut och kul med så många varianter på tavlan. Fastnade lite för den vita full lume ochså 👌
DrydenHeartlanderAutomaticFieldWatch-FullLume_1300x.jpg

DrydenHeartlanderFullLumeLumeShot_1300x.jpg
 

Jockinho

Patek
2-Faktor
För någon som vill ta klivet in i Brattevärlden för en billig peng så är den helrätt 😃

Blir ju nyfiken på pris nu, du kan om du vill skicka iväg ett pm om du vill med mer info. Har noll koll på prisbild så kan va för dyr ändå men men fråga är ju gratis utan att spilla din tid allt för mkt 🙈

Och bjuder på en bild på dagens klocka, nåväl snart byter jag nog iof…
E052C916-DD2A-4803-B82E-E44F98D77DCC.jpeg
 

Hellkvist

Omega
2-Faktor
Det råkar inte finnas någon här som har en Serica 4512 att sälja? Inte sett någon i "Säljes, bytes" på flera månader.
 

Esir

Breitling
Just den modellen eller vilken d1 som helst? Kommer ut emellanåt här på KS och brukar fyllas på på deras hemsida. Även om jag tror den där modellen är discontinued.

Bild bara för att
6D07E039-6696-4F6E-B691-6C5FD2A2D411.jpeg
Tack för svar! Helst blått och/eller färgglatt. Håller koll på både hemsida och här, tänkte att det kanske fanns någon i tråden hör som satt på en över!
 

Rooster91

Panerai
Den här är bara så jävla bra, min skx får ju ingen handledstid. Kanske betyder att det är dags att låta den (skx) gå..
Jag är jäkligt sugen på en field watch, såg tudor ranger som jag sett förut o tänkt "meh" men den här gången vart det 🤩.
Det får dock bli för skx pengar isf. Några förslag på vad som skulle kunna scratcha den itchen för runt 3tusen?
IMG_20230315_144310.jpg
 
Topp