Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mäter du sömn m.m. eller bara steg?Nytt band
![]()
Såg en video med Producer Michael där han pratar om ett klockmärke som heter Davis Elvin. Richard Mille-homageklockor för runt 40-50k. Är det någon som har erfarenhet av detta märke?
![]()
Härligt väder idag.
![]()
Länken är ju fantastisk!Lite nytt in idag
Först en Ollech & Wajs, mkt trevlig
![]()
Sen en semivintage Tissot
![]()
Som jag köpte mest för den läckra länken
![]()
En bra dag![]()
Sömn,steg o registrerar träning.Mäter du sömn m.m. eller bara steg?
Fasen så lik hon är din mamma ändå!
Det är bara positivt!Fasen så lik hon är din mamma ändå!![]()
Nyanländ Nivada
![]()
![]()
![]()
![]()
Nån typ av bult?Det är bara positivt!
Nån som törs gissa sig på vad det är för skön fesk? Tror jag vet men är inte säker. Bet mig gjorde den också den jäveln, bet givetvis tillbaka![]()
Den här var betydligt större men var också inne på det spåret.Nån typ av bult?
Det ser ut som en stenbit/sjurygg! Stenbitssoppa är en delikatess som är/var populär i nordvästskånska kustsamhällen och det är säsong i feb/mar. Även rommen är en höjdare.Det är bara positivt!
Nån som törs gissa sig på vad det är för skön fesk? Tror jag vet men är inte säker. Bet mig gjorde den också den jäveln, bet givetvis tillbaka![]()
Ja 100 ex…de fick mycket kritik för att de släppte så få exemplar så de ska föja upp med nån liknande framöver läste jag på deras Instagram.Mycket snygg den där! Är det den limiterade varianten?
Ser sur ut!Det ser ut som en stenbit/sjurygg! Stenbitssoppa är en delikatess som är/var populär i nordvästskånska kustsamhällen och det är säsong i feb/mar. Även rommen är en höjdare.![]()
Ja, va tusan: är det en hane så riskerar han att hamna i en soppgryta och är det en hona, som heter kvabbso, så riskerar hon att bli av med rom.Ser sur ut!
Tycker vi kör på det då, tack! Hanen blir tydligen sådär orange/röd när dom leker, det är f.ö hans jobb att vakta äggen så tror fan han inte ville ha mig därDet ser ut som en stenbit/sjurygg! Stenbitssoppa är en delikatess som är/var populär i nordvästskånska kustsamhällen och det är säsong i feb/mar. Även rommen är en höjdare.![]()
Barnen har en bok om pappa-Fisk at som har äggen i munnen tills dom kläckas !Tycker vi kör på det då, tack! Hanen blir tydligen sådär orange/röd när dom leker, det är f.ö hans jobb att vakta äggen så tror fan han inte ville ha mig där![]()
Sicken hippiefisk, tycker nog han ska koncentrera sig på däckbyten och gräsklippning iställetBarnen har en bok om pappa-Fisk at som har äggen i munnen tills dom kläckas !