Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Och jag fortsätter roa mig själv vid skruvbordet. Det här gillade jag mer. Klumpigt och querky.
Ping @TerryTeeByteslördag! Har jag nått då?
Kaaanske den hära men helst mot cash isf
Vad är det här för märke? Snygg!Hänger på solsidan idag.
Byta Certina mot en Smiths Everest 40mm?Just ja... kan byta mot nåt field-liknande... 38-39mm typ
Byta Certina mot en Smiths Everest 40mm?
// P
Hmm ska du sälja ph500:n? Så är jag intresseradHeadsup på dessa... Snart är det vår
Certina PH500
Helson sharkdiver 42 (med org. länk)
Hmm ska du sälja ph500:n? Så är jag intresserad
Bortse, såg att du redan bytt bort den.
Den tavlan är ljuvlig!Gömörrön! Har väl lite att jobba på med finish här tror jag
Bezeln var gratis iafGömörrön! Har väl lite att jobba på med finish här tror jag
…och handmade by @KnäckehäxanBezeln var gratis iaf
Lugna ner dig!Vilket jäkla ös
Bandet var fint!Den här tilltalade mig rejält för 500 spänn, velar lite.
Märket är Rdunae. Jag misstänker att ägaren är dyslektiker.Vad är det här för märke? Snygg!
Jorå såå ehh att ... annars då? Skönt att det äntligen är vår.Jaha nääääråsåatteh. Vad gör ni då?
Mmmmm. Det riktigt pirrar i magen och sånt. Snöade i Malmö idag med.Jorå såå ehh att ... annars då? Skönt att det äntligen är vår.