• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Jeser90

Vacheron
2-Faktor
Känner mig ju mest hemma här, inlägget får väl raderas om det inte är tillräckligt micro/affordable…
Men den här tysken landade idag :)
71ECE034-3980-4784-884A-8E7FA84FD4E2.jpeg
 

essGunnar

Audemars
2-Faktor
Tycker vi kör på det då, tack! Hanen blir tydligen sådär orange/röd när dom leker, det är f.ö hans jobb att vakta äggen så tror fan han inte ville ha mig där 😄
Mnjaaa....? Om det är en sjurygg så förändras deras utseende ordentligt på vägen i fiskbilen mellan havet och fiskdisken på ICA. Om man säger att Kreacon's svärmor ser ut som en stenbit i fiskdisken så är det mer av en förolämpning skulle jag säga.
 

Nilas

Patek
2-Faktor
Tycker verkligen att beggade Sinn är otroligt affordable sett till vad man får. Och just det där exet gick för billigt. Konstigt ingen nöp tidigare. Hör av dig om du tröttnar ;)

Mycket trevligt att någon säljer till vettigt pris tänker jag, alldeles för sällsynt numera här på KS. Köpa billigt och sälja betydligt dyrare är ju det vanliga annars och många har ju satt det i system också tyvärr 🤔.
Fri prissättning javisst men trist utveckling ändå 🤷‍♂️.
 

Meridius

Panerai
2-Faktor
Mycket trevligt att någon säljer till vettigt pris tänker jag, alldeles för sällsynt numera här på KS. Köpa billigt och sälja betydligt dyrare är ju det vanliga annars och många har ju satt det i system också tyvärr 🤔.
Fri prissättning javisst men trist utveckling ändå 🤷‍♂️.
Vilket också är intressant med tanke på att folk håller lite hårdare i sina pengar i dagens ekonomi. Får inte ihop den ekvationen men det kanske beror på girighet.
 
Topp