Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Väldigt bra, nog det bästa jag haft faktiskt tillsammans med min Oris tt1 den bronsare nedan som jag ägde rätt länge. Har en annan modell på G som borde landa i veckan med
Fasen vad Vanguard Retro är fin. Den saknar jag.
Mina 2 GG
Jag har haft den här Nautican i 7-8 år och den har aldrig vållat mig några bekymmer, varken före eller efter en motorcykelolycka i Thailand för ett par år sedan där glaset fick sig en rejäl smäll.Någon som haft en Nautica? Lite sugen på någon ”udda” klocka och såg denna…
Såg initialt denna men de var lite dyra ~500$ för vad jag vill ge för något så udda Kul kombo av lumi och radi, lyckas göra ”eget” kronskydd genom att få det med rakt kontra panerais runda…
Tänkte du det högt? Tycker att det ser ut som om pållen ger dig en förnärmad blick...Skulle få en jäkla massa affordables för hästeländet...
Jag är dessutom allergisk, brukar få skyffla skit och betala Men vad gör man inte för ungarna.Tänkte du det högt? Tycker att det ser ut som om pållen ger dig en förnärmad blick...
De kanske kunde sluta upp med att kalla den damklocka och då få en större "publik". Mycket trevligt ur!Startar veckan med ny klocka, Seastar 1000 36mm mer specifikt. En rackare man sällan ser ute i det fria, varför vet jag icke för den är bra!
Jo, den biten är bara tramsig och förlegad minst sagt.De kanske kunde sluta upp med att kalla den damklocka och då få en större "publik". Mycket trevligt ur!
Och jag anar att den här godingen snart landar på ett vitt gummi, eller hur? Det blir en riktig sommarpralin.Jo, den biten är bara tramsig och förlegad minst sagt.
En perfekt mid size helt enkelt
Tack!
Nu förstår jag inte alls hur du menar...Och jag anar att den här godingen snart landar på ett vitt gummi, eller hur? Det blir en riktig sommarpralin.
Så jäkla bra! Synd bara att Tissot-loggan är ett sånt sömnpiller, det tar bort en del av charmen. Seastar-märkningen däremot är ascool, riktigt 80-talsretro!Startar veckan med ny klocka, Seastar 1000 36mm mer specifikt. En rackare man sällan ser ute i det fria, varför vet jag icke för den är bra!
Grym är den, det var lite grisen-i-säcken-köp men glad att jag chansade. Hade säkert funkat fint på din nudel ocksåSå jäkla bra! Synd bara att Tissot-loggan är ett sånt sömnpiller, det tar bort en del av charmen. Seastar-märkningen däremot är ascool, riktigt 80-talsretro!
Ja, hade ju suttit perfekt med den smidiga storleken. Håller med om visarna, de gör sig bra på den modellen. Är det kvarts?Grym är den, det var lite grisen-i-säcken-köp men glad att jag chansade. Hade säkert funkat fint på din nudel också
Jo, hela Tissot i sig är väl ganska sömnigt egentligen men tycker ändå vindarna börjat vända till det bättre på sistone, positivt!
Startar veckan med ny klocka, Seastar 1000 36mm mer specifikt. En rackare man sällan ser ute i det fria, varför vet jag icke för den är bra!
Tunnare än vad jag trodde också, sitter som limmat på handledenJa, hade ju suttit perfekt med den smidiga storleken. Håller med om visarna, de gör sig bra på den modellen. Är det kvarts?
Den är inte så värst kostsam, testa i butik eller nåt om du inte gjort det vettja?Har på senare tid letat febrilt efter snygga vita dykare (tavla OCH bezel) och om denna vore snäppet större hade jag köpt den ögonaböj.
En annan snygg helvit dykare som även den marknadsförs som damklocka trots sina 39,5mm lamt!