Mmm… men nu vill jag ha en Noble… gärna rosaGRATTIS! Så jäkla bra klocka
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mmm… men nu vill jag ha en Noble… gärna rosaGRATTIS! Så jäkla bra klocka
Riktigt snygg. Kommer bilder senare när den sitter på platsVar ruggigt nära på att knipa den! Oslagbart pris dessutom.
Hur är en sån där? Blev spontansugen på en sån idagPassaround Maen
Snart blommar rapsen
Laddar förra posten va i Söndags så 2 dygn.Laddar du nu igen, några tre dygn mellan laddningarna kan det ju inte vara ?
Kan inte utvärdera riktigt än efter bara några timmar på armen. Men det jag gillar direkt är storleken på 38mm, sitter bra och väger heller inte så mycket... skulle säga alldeles lagom. Länken smalnar av från 20 till 16mm, stort gilla på det.Hur är en sån där? Blev spontansugen på en sån idag
Kan inte utvärdera riktigt än efter bara några timmar på armen. Men det jag gillar direkt är storleken på 38mm, sitter bra och väger heller inte så mycket... skulle säga alldeles lagom. Länken smalnar av från 20 till 16mm, stort gilla på det.
Det som jag inte gillade med en gång är kronan, den är för stor tycker jag då den vill gräva in sig lite på handryggen. Nu ska det sägas att jag är något känslig för det fenomenet också. Efter en stund tänkte jag inte jätte mycket på det men kunde känna av det då och då.
Nä får återkomma efter några dagar på armen för att kunna göra en rättvis bedömning .
Alternativet är ju att minska länken men då blir det för tight istället. Handleden ändrar ju sig i storlek under dagen så det får ej vara för tight!Lätt ordnat genom att flytta upp klockan något högre upp på armen... eller?
Mycket trevligTrevlig onsdag
Det är en smula märkligt att ha index för timmarna. Borde varit minuter runt hela varvet i stället.
Ser ni det uppenbara som är helt off på en ’Jumping Hour’ ?
Correctamundo. Timmarna är helt oväsentliga här, det enda man kan använda detta till är att mäta antalet femminuters-intervallerDet är en smula märkligt att ha index för timmarna. Borde varit minuter runt hela varvet i stället.
Men väldigt cool klocka!
Lyssnat på Podd?Dagens som jag tänkte lägga ut i "Den där jävla microtråden"
Visst är det så!Lyssnat på Podd?