Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
April aprilSwatchgroup rullar ut sommarens släpp. Seamaster på tur denna gång. 8 olika modeller ryktas det om.
Snygg!! Finns en orange för flipp om nån är sugenTime for a swim
Du bara roar dig, men så är du också slipad.Slipa köksbänk är lördagens "nöje"
Spånnande! Gillar vad dom gör just nu. Dom är smarta.
Ny Timex Q på gång! GMT Chrono den här gången, intressant!
Jäkligt bra klocka det där!Dagens mikro. Serica 4512 på Isofrane, funkar bättre än man kunde tro.
Jäkligt bra klocka det där!
Nästan orimligt att en så billig och enkel klocka kan tilltala en så mycket. Får sitta kvar på armen lite till tror jag.
Nej, det är en F-105. Någon mm större än F-91 och EL-belysning. Sen har jag fyllt den med 3M Fluorinert FC770. Den vätskan är ganska svår och dyr att få tag på tyvärr. Jag har haft en flaska stående i flera år. Går också att använda lättflytande silikonolja tydligen.Det där är inte den vanliga terroristen va?
Ref?
Hade du fyllt den med nån "olja"?
Var köper man den?
Många frågor blev det....