Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Lyssnat på Podd?
Du har missat senaste avsnittet av podden ursnyggtVad har jag missat
Du har missat senaste avsnittet av podden ursnyggt
7.05 in hör du självaste @yonsson benämna tråden med det epitetet
4, 8, 15, 16, 23, 42?
Ser ni det uppenbara som är helt off på en ’Jumping Hour’ ?
All reklam är bra reklam
Lyssnat, tyckte man kan ha förståelse för uttrycket då det varit lite revolt mot reglerna här då och då (det vet vi alla, jag bidragit med )
För on topic dagens klocka
En dag hoppas jag att jag också kan köra en doxa-dagDoxa-dag
Jag med! Men det fick bli en sån här istället, som enligt mig kvalar in som någorlunda affordable på begagnatmarknaden.En dag hoppas jag att jag också kan köra en doxa-dag
Den är bra cool den medJag med! Men det fick bli en sån här istället, som enligt mig kvalar in som någorlunda affordable på begagnatmarknaden.
Leet!Svensk affordable på menyn idag
Svensk affordable på menyn idag
Du klippte den där alltså! Grattis till en helt galet bra klockaTyp första bilden jag ser som gör att det väcks ett ”vill ha begär” på den där
Själv hämtade jag precis ut en GG divemaster
Idag anlände Hemlige Arnes lillebror Hemlige Helge, Ø38 mm.
Nja..., det är en "urskruvare" i Kina som jag även köpte Hemlige Arne av. NH35 för SEK 913.00 inkl. frakt och moms på ebay. Trevlig modell som påminner en del om Unimatic U2 Classic och med samma "knasiga" boettprofil med lite uppåtpekande bandhorn. Mycket "pang för pengen".Hemmabygge?
Jag har spanat på något med den boetten på Ali... 900 med NH35 eller 1300 med PT5000