• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Militärdykare på bondnato.
24B63413-F9DF-401C-988B-F84B4D87A2F6.jpeg

Du har missat senaste avsnittet av podden ursnyggt 🙂

7.05 in hör du självaste @yonsson benämna tråden med det epitetet 👌

All reklam är bra reklam 👌🏻
Lyssnat, tyckte man kan ha förståelse för uttrycket då det varit lite revolt mot reglerna här då och då (det vet vi alla, jag bidragit med 🤭)🙈

För on topic dagens klocka 🤓
70D247FE-B43F-4DBD-A340-3959693DC17E.jpeg

Senast ändrad:
All reklam är bra reklam 👌🏻
Lyssnat, tyckte man kan ha förståelse för uttrycket då det varit lite revolt mot reglerna här då och då (det vet vi alla, jag bidragit med 🤭)🙈

För on topic dagens klocka 🤓
70D247FE-B43F-4DBD-A340-3959693DC17E.jpeg

Nja, själv så tycker jag att det är något oprofessionellt att som moderator svära i en klockpodd åt en av eller rent av forumets största diskussionstråd.
Borde ju vara mer rätt än fel i tråden om man ser till dess storlek och popularitet 🤔.
Revolt mot reglerna har ju inte varit det stora problemet tidigare utan annat onödigt tjafs. Man bör lägga kraft på det man gillar och inte tvärt om.
Man gillar helt enkelt olika saker och det får man givetvis göra, däremot så har vissa genom åren tyvärr inte alltid kunnat kunnat hålla det vid det vilket i sin tur har lett till oproportionerligt stora och hårda "diskussioner" helt i onödan 🤷‍♂️.
För egen del så är jag ingen storbrukare av mikrotråden längre eftersom jag mest har annat på handleden numera men visst tusan är det en gemytlig och trevlig tråd och ingen "jävla mikrotråd" 🤔🙋‍♂️

Hemmabygge?
Jag har spanat på något med den boetten på Ali... 900 med NH35 eller 1300 med PT5000
Nja..., det är en "urskruvare" i Kina som jag även köpte Hemlige Arne av. NH35 för SEK 913.00 inkl. frakt och moms på ebay. Trevlig modell som påminner en del om Unimatic U2 Classic och med samma "knasiga" boettprofil med lite uppåtpekande bandhorn. Mycket "pang för pengen". 20230406_141453.jpg

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp