Byte? Vad vill du ha?Nu kommer den
Here we go
Är du med?
Kööööööööp
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Byte? Vad vill du ha?Nu kommer den
Here we go
Är du med?
Kööööööööp
Pengar o något billigare gärna dykareByte? Vad vill du ha?
Dykare har jag nästan inga och inte pengar heller. En somrig Direnzo drz 04 kanske? Och lite pengarPengar o något billigare gärna dykare
På tal om att köpa saker, är det någon som haft en sån här?
Just det! Sorry!Nä, men hade du nån rabattkod på merkur?
Snygg! Hur köper man dessa?Snabba ryck idag, hämtade upp hajmästaren på väg hem från jobbet. Känns för jäkla bra
Jag sålde den igår Köpte den också här på KS. Men annars är det via https://www.helsonwatches.com/ antar jag.Snygg! Hur köper man dessa?
Passade ju som p-----n i Lisa på dig.
Tackar. Positivt överraskad, första mikrodykaren för min del. Känns gedigen och välbyggd.Passade ju som p-----n i Lisa på dig.
Snyggt foto också.
O tusan, varför då?Jag sålde den igår Köpte den också här på KS. Men annars är det via https://www.helsonwatches.com/ antar jag.
Den va kanon, men jag är rätt bra på att byta klocka, har väl köpt och sålt ett 20-tal senaste året Är rätt ofta de får stanna några veckor innan de får åka vidare. Sen får jag nog erkänna att det skavde lite nånstans med en så tydlig hommage, säga vad man vill om det men jag va inte helt överens med känslan.O tusan, varför då?
Välkommen till träsket!Tackar. Positivt överraskad, första mikrodykaren för min del. Känns gedigen och välbyggd.