Eld har gjorts. Man är nöjd. O-ah. Grottmännisch
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Inte tröttnat på den ännu?Eld har gjorts. Man är nöjd. O-ah. Grottmännisch
Haha jo ibland tröttnar man, dennär lite stor. men jag har fått lite ny kärlek för denInte tröttnat på den ännu?
Matic här
Ja den ser lite stor ut på dig Hade nog passat bra här hos mig Du vet var jag finnsHaha jo ibland tröttnar man, dennär lite stor. men jag har fått lite ny kärlek för den
Ajjemen!Ja den ser lite stor ut på dig Hade nog passat bra här hos mig Du vet var jag finns
De här i riktigt gummi: Bonetto med hål och ett Hirsch med struktur smalnar av från 24 till 22. Mycket smidiga, men är man känslig för vaniljdoft så kan det bli lite mycket.Varför är alla 24mm band så klumpiga? Finns det inga tunna 24mm gummiband som smalnar av ordentligt mot spännet?
Får köra med mitt slang-hack så länge.
Vad är den andra från?Heads-up….
Jag har en Tsuyosa, upplever att den bärs ganska likvärdigt, något mindre. Riktigt kul klocka, rekommenderasVisst har vi väl nån i tråden som har/haft en sån där Citizen Tsuyosa?
Bärs dom lika gigantiskt som 40mm PRX:erna?
Jag har tvångstankar om denna:
Ohhh! Är du där? Kul! Jag hade biljetter med kunde inte åka
Kör vi då. Hata Gnaget!
Ja, vi är alla olika. Själv avskyr jag ett allt för markant taper och är mest bekväm med 2-4 mm taper. Precis som jag avskyr valkarna uppe vid boetten som finns på så många dykgummin. Hoppas att du hittar vad du söker.Kanske värt att testa men egentligen vill jag ha ett som smalnar av till 18mm eller till och med 16mm.
Jag har ett svart till salu om du är sugen @Magnus (Sthlm)
- Katten eller klockan?Hon börjar tröttna på mig
Båda- Katten eller klockan?
Hojta gärna annars, för jag är sugen på det!Jag har ett svart till salu om du är sugen @Magnus (Sthlm)
Tror inte Mange var så sugen, läste inte klart innan jag skrev.Hojta gärna annars, för jag är sugen på det!