Om du kört på gummi lite tidigare hade du aldrig haft den där klockan. metaDagens! Nu på gummi
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Om du kört på gummi lite tidigare hade du aldrig haft den där klockan. metaDagens! Nu på gummi
Hej. Vad är detta för någon klocka? Ser väldigt fin ut
Så snygg!!!! Är det en helion?
Ser ut som en HelsonSå snygg!!!! Är det en helion?
Jag menade det men autocorr tyckte tydligen att helion va rimligare. Kanske pga Judas priestSer ut som en Helson
Jag menade det men autocorr tyckte tydligen att helion va rimligare. Kanske pga Judas priest
Tack, det är en blå Helson Sharkmaster 300Så snygg!!!! Är det en helion?
Verkligen lyckad modell! Har alltid älskat den tydliga minimalistiska stilen. GrattisTack, det är en blå Helson Sharkmaster 300
Ett kul modernt alternativ om man gillar designen på 165.024 men inte vill lägga den summan.Ver
Verkligen lyckad modell! Har alltid älskat den tydliga minimalistiska stilen. Grattis
EXAKT!Ett kul modernt alternativ om man gillar designen på 165.024 men inte vill lägga den summan.
Förnuftig katt som förstår att uppskatta ett klassiskt dykarmockaVad gör man inte för att matcha sin katt...
Jag har den större 42mm varianten och detta Nato från CNS är favorit superbekvämt för inga pengar alls.Haft min Zelos något år nu och inte riktigt kommit överens med den... Funderade ett tag på om jag tyckte att den var för liten och har försökt hitta storasyster till den som är 42mm istället för 40mm (men som bara gjordes i 75 ex. tror jag)
Beställde ett läderband men inte heller det var riktigt som jag tänkt mig (såg bättre ut på bild)…
Men: Nu har jag gjort ett eget armband och plötsligt föll allt på plats - klockan känns helrätt med det lite "ruffigare" läderbandet och bytet från bronslänk till läder gör att klockan uppfattas som större på armen. Mycket nöjd - tänk vilken skillnad armbandet har på hur man uppfattar klockan!
Vet att PRX:en bär stort, men aldrig ägt någon. Har en tsuyosa, den (enligt mig) fungerar utmärkt på mina 16.5cm. Tidigare bara burit 35-39mm.Visst har vi väl nån i tråden som har/haft en sån där Citizen Tsuyosa?
Bärs dom lika gigantiskt som 40mm PRX:erna?
Jag har tvångstankar om denna:
Vet absolut inte!Hej. Vad är detta för någon klocka? Ser väldigt fin ut
- Tycker Citizen ”känns” mindre på handleden (Jag har 20+ handled).Visst har vi väl nån i tråden som har/haft en sån där Citizen Tsuyosa?
Bärs dom lika gigantiskt som 40mm PRX:erna?
Jag har tvångstankar om denna: