• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Testar Crepas gummit på Matic. Blev ju inte så dumt.
Trevlig helg!

3F400E54-D076-485D-A25C-67E700036E93.jpeg

En sådan här "raritet" ägde jag i mindre än 24 tim för sisådär 6-7 år sedan. Den "Gentainfluerade" modellen (SNKK47) var då väldigt efterfrågad och slutsåld, men jag hittade ett nytt exemplar hos en handlare i Albanien!?!? Köpte den för 100€ inkl. frakt ( den gled igenom tullen utan momspålägg). Alldeles för kort länk och i mitt tycke DÅ för liten - Ø38 mm - innebar att jag överlät den till en kompis med smalare armar. Har från tid till annan skänkt den en tanke. Kollade nu och dessa två beggade finns på C24 för ca 650€.
Screenshot_20230414_162403_Chrono24~2.jpg

En sådan här "raritet" ägde jag i mindre än 24 tim för sisådär 6-7 år sedan. Den "Gentainfluerade" modellen (SNKK47) var då väldigt efterfrågad och slutsåld, men jag hittade ett nytt exemplar hos en handlare i Albanien!?!? Köpte den för 100€ inkl. frakt ( den gled igenom tullen utan momspålägg). Alldeles för kort länk och i mitt tycke DÅ för liten - Ø38 mm - innebar att jag överlät den till en kompis med smalare armar. Har från tid till annan skänkt den en tanke. Kollade nu och dessa två beggade finns på C24 för ca 650€.
Screenshot_20230414_162403_Chrono24~2.jpg

Ingen sansad människa köper en seiko5 för 7lax, kvalitén är ju inte ”omg” på ex länken 🙈

Ungefär lika macho som undertecknad 😬
Det är en hyfsat ny serie som heter S5600, mittemellan Baby-G och och vanliga typ. Ett par mm mindre överallt, sitter superskönt!
Ja, matchar din nivå av manlighet perfekt! 👌😍 Coolt, undrar om det är samma storlek som min Pokémon G-shock eller om den är en Baby-G. 🤔 Jäkligt cool oavsett och kul med både solar, multiband och tidvatten. 😁

Tillbaka
Topp