Ja, riktigt bra bok och tredje gången jag läser den nu.Bra bok
Fin klocka med för den delen
Tror för övrigt att Synchron i kombination med min blåa GW-5000 har fastnat på armen, använder knappt några andra nu.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja, riktigt bra bok och tredje gången jag läser den nu.Bra bok
Fin klocka med för den delen
Tror den här är 40mm å vanliga 43 nånting (?)Ja, matchar din nivå av manlighet perfekt! Coolt, undrar om det är samma storlek som min Pokémon G-shock eller om den är en Baby-G. Jäkligt cool oavsett och kul med både solar, multiband och tidvatten.
Aha, tyckte trodde att de hade det. Ganska meningslöst båda två tycker jag så det spelar ingen roll.Tror den här är 40mm å vanliga 43 nånting (?)
Nja, ingen solar å mb6 men struntade i det denna gång. Ibland vill man bara haaa
Obligatorisk flyg-öl! Skål på er trådisar!
Jävligt fin den där!Myser med senaste inköpet. Jag är så nöjd!
Bästa klockan väster om Geneve. Ska bli tillgänglig igen nästa vecka och det hintas om "a few updates and serious announcements". Ett annat verk innuti kanske är en god gissning.
- Ursäkta en okunnig: den där ser trevlig ut, vad är det för nåt?
Bästa klockan väster om Geneve. Ska bli tillgänglig igen nästa vecka och det hintas om "a few updates and serious announcements". Ett annat verk innuti kanske är en god gissning.
https://www.serica-watches.com/en/- Ursäkta en okunnig: den där ser trevlig ut, vad är det för nåt?
Måste nog läsa om några av hans böcker snart jag med, har dock ett par olästa så de får nog gå först. Förstår att man kan fastna för synchron - har suktat efter att testa en 300 ett tag men verkar aldrig riktigt ta mig hela vägen fram till att det ska bli avJa, riktigt bra bok och tredje gången jag läser den nu.
Tror för övrigt att Synchron i kombination med min blåa GW-5000 har fastnat på armen, använder knappt några andra nu.
Oooooooh, intressant.... Kunde bli fantastiskt, men jag har en känsla att de gärna vill vara lite sådär franskt eleganta och och klassiska så jag undrar om de skulle ge sig på nåt så kul som orange?Storebror är inte dum den heller
Ska bli kul om det ev kommer en 5303 med orange tavla. Det vore något