• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

-RI-

Patek
2-Faktor
Är det någon som vill sälja sin Serica 4512? Alla tavelvarianter av intresse. Hjälp mig spara en slant nu. Annars måste jag köpa nyyyy 🙃
 

Birchgrove

Vacheron
2-Faktor
Aftonens tidsmätare!
loMKda4.jpg
 

thewordfox

Vacheron
2-Faktor
Varje ggn man har en klocka med denna boettform inser man hur skönt de bär! Ägt en sådan där Magrette med (fast i ståll), väldigt trevlig och verkligen blå tavla 🤓
68706A56-4315-4E9E-B3E6-6DA78C7CE904.jpeg


Har du kvar din makaira btw? Kom att tänka på den igår lite sådär i soffan när jag fick upp en på instagram 😅
Japp. Kuddboett är otroligt fina saker 👌

Jag har kvar Makaira! :D
 

Smooth Operator

Rolex
2-Faktor
God morgon! Inleder söndagen med lite maritim information. I sundet just nu, på väg från varvet i Filippinerna till Bornholm, världens största höghastighetsfärja, nybyggda katamaranen Express 5. 115 meter lång, 30,5 meter bred och tar 451 bilar samt 1610 passagerare. Färjan skall trafikera Rönne - Ystad.
20230416_084440~2.jpg

Screenshot_20230416_112337_Chrome~2.jpg


ARKIVBILD.
Screenshot_20230415_191629_Chrome~2.jpg
 
Senast ändrad:

Rooster91

Panerai
Inte haft någon ny klocka in sedan januari, hemskt.
Om någon sitter på en boldr field watch som de överväger att sälja så har ni chansen nu 🙃
 
Topp