Björn Boett
Guld
Samtidigt i Närkeför idag. Välkommen åter imorgon.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Samtidigt i Närkeför idag. Välkommen åter imorgon.
Något säger mig att @M26 hade kunnat vara köparen om han fortfarande rör sig härKul se en ennebi på K&S, ifall någon i tråden knep den grattis
Avslutad - Ennebi Fondale Kairos
Kort intro till Ennebi för de (flesta?) som inte känner till. Ennebi är ett italienskt märke grundat av Luciano Nincheri och Alessandro Bettarini (tidigare anställd hos Panerai). N och B, på italienska "Ennebi". Att de är besläktade med Panerai märks, men med ett tydligt eget formspråk. Denna...klocksnack.se
Haha jodå visst är jag kvar än, även om det mestadels är i bakgrunden. Såg faktiskt annonsen och var sjukt sugen men höjden var den avgörande faktorn till att jag inte slog till så någon annan får ta åt sig äran denna gångNågot säger mig att @M26 hade kunnat vara köparen om han fortfarande rör sig här
Jag tycker det helt och hållet beror på hur det känns de gångerna du väl har den på handleden. Känns det lite sådär kanske den ska få gå, men om du gläds åt den då, även om det är sällan, finns det väl anledning att den ska få stanna.Tjena folket!
behöver tips och råd vänner
När man har en samling på olika klockor ( sport, dykare,dress) och någon av klockorna får typ 1dags handledstid varannan mån. Vad göra?? Hålla kvar, sälja/byta och testa något nytt?
Ska nämnas att jag har en tendens att sakna en klocka minuten jag säljer den
Det gäller en Boldr odyssé serpentine
Ja, alla analoga tavlor är bättre utan datumfönster, men om de ändå är där så skall de i vart fall ha färganpassade skivor så där är ditt ur "rätt på det".Dagens klocka som bärs några dagar per månad, dvs när datumet stämmer. Hade varit bättre utan datum tycker jag.
Bra jämförelse !Jag tycker det helt och hållet beror på hur det känns de gångerna du väl har den på handleden. Känns det lite sådär kanske den ska få gå, men om du gläds åt den då, även om det är sällan, finns det väl anledning att den ska få stanna.
Jämför med hustruns örhängen. Det finns de som bäres betydligt mer sällan än så, men finns inga planer på försäljning för det...
Går inte datumet att ställa eller är du bara slö?Dagens klocka som bärs några dagar per månad, dvs när datumet stämmer. Hade varit bättre utan datum tycker jag.
Ha ha ha.. slö...Går inte datumet att ställa eller är du bara slö?