Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hade vi nu varit mer ömfotade och mediasugna så hade vi naturligtvis RASAT på löpsedlarna.Ville inte åka hem men det måste man tydligen
Jo, jag tänkte på den viktiga detaljen ska du veta. Svårt det här med förändringar, skandal!...eller
AN-18 lirade dessvärre inte för mig…
…. Heads-up
Eller hur!Vart är ogillaknappen när den behövs…
Synd men ändå kul bocka av lite modeller, man lär sig alltid något!
Vad är det för band? Jag får ju oftast lite klåda av canvasband men är ju så grymt bra på brons
Eller hur!
Men synd, tycker modellen är så jäkla fin.
Det är AW-straps. Läder på undersidan.
De gröna seglen får väl anses vara en "eftergift" till medgrundarna av DSST (Deutsche Stiftung Sail Training) och tillika sponsorn, Beck's Brauerei.Allvarligt talat, gröna segel fy Fabian vad fult
... men uppenbarligen affordable för somliga. ha ha ha..Inte direkt micro men..
Så.Jäkla.Bra!
Supersnygg!Idag blev det Halios Delfin
Det är ju en synnerligen behaglig färg på urtavlan, fina index och ett i övrigt riktigt trevlig ur.Fick hem denna, tror inte den ska härma något särskilt och det är ju kul.
Kul att den hamnade hos dig tillslutFarligt med sjuka ungar. Blir ett jädra shoppande i all rastlöshet…
Hehe ja. Den tog några svängar om på forat. Lutar åt att den får stanna. Stabilare och hårdare Orfina/IWC homage för dom slantarna hittar man inte.Kul att den hamnade hos dig tillslut
Verkligen go färg, hur får man tag på en sådan?Fick hem denna, tror inte den ska härma något särskilt och det är ju kul.
Valfri sida som säljer SMVerkligen go färg, hur får man tag på en sådan?
Den är bra finHalvdags byte till en Yema superman GMT
LE
Får man ställa sig i kö på den där? Jag har precis sålt min coke-variant av densamma.Halvdags byte till en Yema superman GMT
LE