Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Någon som pre-ordat nya Gruppo gamma divemaster? Tycker de, om än lite stora, ser spännande ut!![]()
Jag har ju en svart Divemaster och det är den starkaste lumen jag skådat. Zelos och Company kan gå och lägga sig i jämförelseDet tog ~6.5 år (från posten ovan, typ sidan 2) men det blev ju en divemaster tillslut![]()
![]()
Måste skärpa mig. Landade en till PVD dinka idag. Kör Vanguard i eftermiddag.
![]()
![]()
Tack! Är ett gummi från Dassari.Snyggt gummi!
Vad är det för något?
Någon skillnad i pris?Japp, det blev en uppdatering med nytt verk till nästa generation Serica 5303. COSC certifierat Soprod M100 plus förbättrad magnetresistens. Annars oförändrad produkt.(bilden visar destro men man kan själv välja krona till höger eller vänster)
![]()
Ja den har gått upp . Jag tror den låg på €1250 i första batchen när jag köpte, nu ligger den på €1490. Men jag minns inte om den gick upp något i mellantiden ifjol.Någon skillnad i pris?
Japp, det blev en uppdatering med nytt verk till nästa generation Serica 5303. COSC certifierat Soprod M100 plus förbättrad magnetresistens. Annars oförändrad produkt.(bilden visar destro men man kan själv välja krona till höger eller vänster)
![]()