Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jävlar vad snygg! Precis i min smak! (den med..)
Jag är utan gamma för första gången på längeJävlar vad snygg! Precis i min smak! (den med..)
Om man hade cash liggande och hade tur med att du ville bli av med den samtidigt så.... RING MIG!
Åhh! Den tavlan alltså..Jag är utan gamma för första gången på länge
Idag har jag burit din gamla vän;
Jag är utan gamma för första gången på länge
Kan bara hålla med! Den där är för jäkla trevlig Säg till när du tröttnarÅhh! Den tavlan alltså..
Ja den där är förbaskat krispig! Sen blir jag fasen aldrig mätt på blåa tavlor.Jag är utan gamma för första gången på länge
Haft den med och kan bara instämma, för den pengen är den riktigt bra!Sonen blev sjukt glad över min lilla påskpresent i alla fall och han älskar länkar så nu blev det byte till den medföljande BoR-länken i klassisk design.
Det är faktiskt galet vilken kvalitetskänsla det är i alla delar man får med som klockrulle i canvas, hårt skal, läderband och BoR-länk, det här måste lätt vara den mest prisvärda klockan på marknaden just nu!
Underbart detaljarbete precis som man vill ha det:
BoR-länken är inte sämre den med massiva ändlänkar och inbyggd quick release, inget jag gillar men perfekt för sonen då han enkelt kan byte själv hädanefter!
Ramlade in en väldigt affordable här idag.
Väldigt exklusiv förpackning
Ja ibland får man helt enkelt ta sig råd.Ramlade in en väldigt affordable här idag.
Väldigt exklusiv förpackning
Ser trevlig ut, nöjd?God måndag
Nice! Min har konkurrerat ut det mesta just nu. Bara skönt med något litet och lätt på armen ibland.
Jag är mycket nöjd!Ser trevlig ut, nöjd?
DRZ-03 V2 Watch Model | DIRENZO
Discover the DRZ-03 V2, a refined watch model from DIRENZO featuring advanced design and precision for a sophisticated timekeeping experience.direnzowatches.com