Grävt fram en gammal Mudman-mod från gömmorna för en dag av trädgårdsarbete.
Så bra mod!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grävt fram en gammal Mudman-mod från gömmorna för en dag av trädgårdsarbete.
Ja, Casio borde släppt den i det utförandet. Passar verkligen bättre än de båda varianterna var för sig.Så bra mod!
Härligt! När är planerad sjösättning?Finväder idag. Kan nästan tänka mig att ha sommar snart.
Tänkte sjösätta om tre veckor.Härligt! När är planerad sjösättning?
Denna är grymt fin. Är det mörkgrön tavla?Årets första grillning Tar tacksamt emot tips på 22-22 band till denna. Tänker att något från @SpaceAce hade varit pricken över i.
Stilig!!!Premiärdyk för MKII Paradive gen.3. Tack till @Stig
Jepp! Den blev en favorit direkt när jag fick hem den. Supernöjd. Jag känner igen din svaghet, har kollat in dessa klockor i åratal.Stilig!!!
Jag är oerhört svag för dessa benrus modeller! Är du nöjd med paradive?
Det stämmer. Den är ”fumé” - svart i mitten och blir sedan grön ut mot kanterna.Denna är grymt fin. Är det mörkgrön tavla?
Kul!Jepp! Den blev en favorit direkt när jag fick hem den. Supernöjd. Jag känner igen din svaghet, har kollat in dessa klockor i åratal.
Jag gillar nodate, tavla, brons, boettform . Skulle kunna se den på ett beige Rios1931 canvas liknande denna.Det stämmer. Den är ”fumé” - svart i mitten och blir sedan grön ut mot kanterna.
Den där har man ju haft! Vill nog ha den igen, så hojta när det är dags!
Den där har man ju haft! Vill nog ha den igen, så hojta när det är dags!
Bra tips canvas skulle vara väldigt bra. Får se vad man kan hitta. Vill gärna kunna använda spännet.Jag gillar nodate, tavla, brons, boettform . Skulle kunna se den på ett beige Rios1931 canvas liknande denna.
Joooodå!Noterad, men nu är ju inte jag den som flippar
Härligt att klockan kommer till användning.Premiärdyk för MKII Paradive gen.3. Tack till @Stig
Om du ska ha 22/22 skulle du behöva ett 22mm också.Bra tips canvas skulle vara väldigt bra. Får se vad man kan hitta. Vill gärna kunna använda spännet.
Någon som har ett 20mm bronsspänne att avyttra?
Nu är beatern laddad med iso. Diggar stuket.
Förstår inte vad du menar.Nyss hemkommen från 70-års kalas... Knut Gadd på förstås, som alltid vid fest.
Notera skjortan, nästan värdig KS skjortkung aka @Watcharound
Det kom redan med klockanOm du ska ha 22/22 skulle du behöva ett 22mm också.