Den där är härlig! Som Svennis hade sagt: "Möcke bra"! Visst påminner siffror och visare lite om de på din ZRC?Maranez Kata. Trevlig helg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den där är härlig! Som Svennis hade sagt: "Möcke bra"! Visst påminner siffror och visare lite om de på din ZRC?Maranez Kata. Trevlig helg
Ja det är en homage på ZRC Väldans trevlig med en del kul detaljer.Den där är härlig! Som Svennis hade sagt: "Möcke bra"! Visst påminner siffror och visare lite om de på din ZRC?
Jag har kollat lite på den här, men tycker att den trampar över homagestrecket och landar farligt nära "kopia". Då är Maranez Kata en ärligare homage.Ja det är en homage på ZRC Väldans trevlig med en del kul detaljer.
Ja Maranez har gjort lite små egna förändringar. Men det är ju inte jättestora kliv de gjort heller Jag är själv inte särskilt känslig för det där med "copager", så för min del hade jag absolut kunnat tänka mig att testa den där med Såg bra utJag har kollat lite på den här, men tycker att den trampar över homagestrecket och landar farligt nära "kopia". Då är Maranez Kata en ärligare homage.
Narwhal Dots Bezel No Date | dificiano
316L Stainless Steel Seiko Automatic Movement NH35 30ATM Water Resistant Swiss SuperLumiNova Lume on Dial / Hands / Bezel Case 38mm Case Thickness 14.2mm 20mm Lug Width, Lug to Lug 48mm Double Dome Sapphire with Inner Anti-reflective Coating Screw Down Caseback Unidirectional...www.dificianowatches.com
Jag har också spanat på den. Tittar man på bilderna och hemsideuppbyggnaden så hade jag inte varit förvånad ifall Maranez även står bakom detta märke (eller Helson, Armida..)Jag har kollat lite på den här, men tycker att den trampar över homagestrecket och landar farligt nära "kopia". Då är Maranez Kata en ärligare homage.
Narwhal Dots Bezel No Date | dificiano
316L Stainless Steel Seiko Automatic Movement NH35 30ATM Water Resistant Swiss SuperLumiNova Lume on Dial / Hands / Bezel Case 38mm Case Thickness 14.2mm 20mm Lug Width, Lug to Lug 48mm Double Dome Sapphire with Inner Anti-reflective Coating Screw Down Caseback Unidirectional...www.dificianowatches.com
Jag har faktiskt varit när Köp-knappen två gånger, men "väntat ut" tills resp. batch sålt slut. Finns väl någon "Freudiansk" tolkning på sådant beteende.Ja Maranez har gjort lite små egna förändringar. Men det är ju inte jättestora kliv de gjort heller Jag är själv inte särskilt känslig för det där med "copager", så för min del hade jag absolut kunnat tänka mig att testa den där med Såg bra ut
Men kan absolut rekommendera Maranez, jäkligt välbyggd med ett lås på länken som är något av de mest gedigna jag haft på en länk
Mmmm… du vet vart den ska sen va?!Ja det är en homage på ZRC Väldans trevlig med en del kul detaljer.
Blev det någon Panzera?Själv har jag börjat bli mer och mer intresseradAustraliensiska Panzera gör en del snygga klockor och kan köpas t ex via svenska Amazon. Jag tror jag beställer nån Panzera under dagen.
Noterat!Får man ställa sig i kö på den där? Jag har precis sålt min coke-variant av densamma.
Jag säger behåll, tycker det är en utomordentligt kompetent klocka!Tjena folket!
behöver tips och råd vänner
När man har en samling på olika klockor ( sport, dykare,dress) och någon av klockorna får typ 1dags handledstid varannan mån. Vad göra?? Hålla kvar, sälja/byta och testa något nytt?
Ska nämnas att jag har en tendens att sakna en klocka minuten jag säljer den
Det gäller en Boldr odyssé serpentine