Hej Kreacon! G-Shock är grejer det, det har jag alltid sagt...håller du med, jaaa det gör jag sa duHej v0n!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hej Kreacon! G-Shock är grejer det, det har jag alltid sagt...håller du med, jaaa det gör jag sa duHej v0n!
En skönhet klär i allt!Hej Kreacon! G-Shock är grejer det, det har jag alltid sagt...håller du med, jaaa det gör jag sa du
Säger min mamma ocksåEn skönhet klär i allt!
Jag har inte vågat mig på den än, den är lite för fin för att schabbla med. Just nu ligger den och är vacker, inkapslad på skrivbordet!Säger min mamma också
Nyfiken, fick du liv Bitunia Skinndykare?
Tavlan är jäkligt vacker i alla fall!Jag har inte vågat mig på den än, den är lite för fin för att schabbla med. Just nu ligger den och är vacker, inkapslad på skrivbordet!
Aha! Det ska jag lägga på minnet!Tavlan är jäkligt vacker i alla fall!
Försökte forska kring den nån gång och vet att det finns hyfsat billiga ersättningsverk lite här å där. Ja, om du nu skulle få tummen ur en vacker dag dvs
Många snackar ju om Unicorn watches. Svårfångade, exklusiva, kanske till och med icke-existerande på marknaden.
Ett tips som jag snott från @phille87 som skulle passa din Crossfire. Vet inte priser men säljaren kör via det där Instagram har jag hört https://www.instagram.com/postalewatchstraps/.Årets första grillning Tar tacksamt emot tips på 22-22 band till denna. Tänker att något från @SpaceAce hade varit pricken över i.
Åh..., så bra och läckert. Föga förvånande med den skaparen av bandet. Sen är ju tavla och visare fullständigt lysande.
Sjukt bra! Och vilka bilder
Fin, men 40mm diameter var väl några mm för mycket kan jag tycka.Är det jag som inbillar mig eller dyker det upp fler klockor numera med manuella verk?
Den här har ett SW210 verk.
Recordmaster Mechanical41601.748.6.188 - Delbana
Inspired by the 1950's Delbana Recordmaster. The new hand-wound Delbana Recordmaster.www.delbana.ch
Håller med - de skulle vågat hålla sig ner några mm.Fin, men 40mm diameter var väl några mm för mycket kan jag tycka.
Men tack själv. Jäkligt grym klocka och det blev ju en trevlig kombo med bandet. Grå-grönt och aningens "rough" med grov söm.
Alltså..., än en gång: mycket bra utförande. Jag gillar kronans placering mellan 3 och 4 så att den ser tiltad ut.Maranez Kata