Då har jag beställt en sån här, får se hur det går
Stort tack för all hjälp och info här i tråden
Stort tack för all hjälp och info här i tråden
Senast ändrad:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Såg nu att det finns V1 och V2. Undrar vad skillnaden är?Olika versioner tror jag
Såg nu att det finns V1 och V2. Undrar vad skillnaden är?
Men funkar det eller, du får gärna vara tokärlig?Visste du skulle lyckas! Jag har inte använt 6900 så mycket (än) men gillar den starkt
Men funkar det eller, du får gärna vara tokärlig?
Jag gillart fan!
Fick byta verk och grejer, ville gärna behålla tavlan å visarna men det gick liksom inte att få det att se ok ut...tyvärr.
Gött! Har redan "mattat av" det mesta, risken är att det blir fööör mycket så tänkte låta den nötas naturligt fr.o.m nu.Jag tycker det funkar, gillar kontrasten blå nog bezeln. Går ju säkert bleka den med om man vill ha den blå
Missade din fråga. Ska jag vara ärlig hajar jag själv inte riktigt heller. Men uj så nöjd jag är med klockan.- Väldigt cool klocka, men förstår inte hur vridningen fungerar
Grymt snygg på jubilee:n imho iaf.... Hoppas kunna nappa en i julis pre-order...Jag fick mail från Momentum idag. Ny orderomgång Sea Quartz 30 släpps imorgon för leverans i Juli för er som är sugna. Någon som vet om det kommer bli samma pre-order pris som sist?
Minus vridring å glas ska den ha identiska mått å dimensioner, yes
Missade din fråga. Ska jag vara ärlig hajar jag själv inte riktigt heller. Men uj så nöjd jag är med klockan.
Jag väntar på att få en V1 från samma ställe, kommer med FedEx på måndag.Såg nu att det finns V1 och V2. Undrar vad skillnaden är?
Och för v3 verkar de återgå till v1 texten då många ogillade v2Jag väntar på att få en V1 från samma ställe, kommer med FedEx på måndag.
Som jag förstår det så står det "Friends of Ipose" under kl. 6 och inget i mitten av tavlan där V2 visar IXDAO & IPOSE.
Jag tyckte det så mer clean ut med V1 så därför valde jag den.
V1 på vänstra sidan och V2 på höger i bilden.
Fan man kanske skulle haft en sån på nato i sommar, inte alls dum.Och för v3 verkar de återgå till v1 texten då många ogillade v2
Vilket gummi har du på här @KlockTotte ? Snygg kombo.Blev denna idag
Draken Kruger
Det är ett sånt här:Vilket gummi har du på här @KlockTotte ? Snygg kombo.
Fan man kanske skulle haft en sån på nato i sommar, inte alls dum.
Klocksnack har dåligt inflytande på budgeten.
Någon som har en?
Är watchdives bäst att shoppa från?
Hjärnan går på högvarv
Riktigt bra det där!Grattis! Kul klocka
Själv fick jag hem en 35mm PM80 idag
- Vilket urverk valde du?Snart så...på måndag kommer min men jag beställde den vita.
PT5000...tyckte inte det var värt att lägga extra efter att ha sett några reviews på youtube- Vilket urverk valde du?