• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Då har jag beställt en sån här, får se hur det går 😬
Stort tack för all hjälp och info här i tråden 🙏

IMG_0569.jpeg
 
Senast ändrad:
Visste du skulle lyckas! Jag har inte använt 6900 så mycket (än) men gillar den starkt 😎
Men funkar det eller, du får gärna vara tokärlig? 😬
Jag gillart fan!

Fick byta verk och grejer, ville gärna behålla tavlan å visarna men det gick liksom inte att få det att se ok ut...tyvärr.
 
Men funkar det eller, du får gärna vara tokärlig? 😬
Jag gillart fan!

Fick byta verk och grejer, ville gärna behålla tavlan å visarna men det gick liksom inte att få det att se ok ut...tyvärr.

Jag tycker det funkar, gillar kontrasten blå nog bezeln. Går ju säkert bleka den med om man vill ha den blå 🙂
 
  • Love
Reactions: v0n
Jag tycker det funkar, gillar kontrasten blå nog bezeln. Går ju säkert bleka den med om man vill ha den blå 🙂
Gött! Har redan "mattat av" det mesta, risken är att det blir fööör mycket så tänkte låta den nötas naturligt fr.o.m nu.
Förbaskat koolt med fasta bandstift för övrigt👌🏼
...en sak mindre att oroa sig för typ 😄
 
Missade din fråga. Ska jag vara ärlig hajar jag själv inte riktigt heller. Men uj så nöjd jag är med klockan.

A182F909-AE10-4A14-AA2C-4A5FE84316C5.jpeg
37FFC49C-935B-4FE9-9A63-92DA27CFF95E.jpeg

C778A0B5-BFFD-456D-8B4C-5A704FD5DD2E.jpeg

Fick lite mer ingående info av kunnig hur det hela fungerar.

”60m ger ca 5min bottentid, 40m ca 10min. Så man vrider triangeln till minutvisaren sen tittar man på meterskalan, när minutvisaren når det djup man är på är det dags att simma upp.”
 
Såg nu att det finns V1 och V2. Undrar vad skillnaden är?
Jag väntar på att få en V1 från samma ställe, kommer med FedEx på måndag.

Som jag förstår det så står det "Friends of Ipose" under kl. 6 och inget i mitten av tavlan där V2 visar IXDAO & IPOSE.

Jag tyckte det så mer clean ut med V1 så därför valde jag den.

V1 på vänstra sidan och V2 på höger i bilden.
 

Bilagor

  • 20230531_215808.jpg
    20230531_215808.jpg
    90.1 KB · Visningar: 12
Senast ändrad:
Jag väntar på att få en V1 från samma ställe, kommer med FedEx på måndag.

Som jag förstår det så står det "Friends of Ipose" under kl. 6 och inget i mitten av tavlan där V2 visar IXDAO & IPOSE.

Jag tyckte det så mer clean ut med V1 så därför valde jag den.

V1 på vänstra sidan och V2 på höger i bilden.
Och för v3 verkar de återgå till v1 texten då många ogillade v2

Screenshot_20230531_222028_Reddit.jpg
 
Tillbaka
Topp