Länken är ljuvlig att beskåda och ser ut att vara riktigt skön på armen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Länken är ljuvlig att beskåda och ser ut att vara riktigt skön på armen.
Wow dem har jag missat! Squales tropic det vanliga är ju dunder. Det med hålen blev jag lite besviken på tyvärr.Är det någon här som har köpt straps från SeaCult och kan komma med ett utlåtande? De tillverkar bland annat Squales Tropic type I och jag tror även att de gör deras vanliga Tropic. Är bra sugen på att beställa ett Tropic Millefori från dem, ser riktigt bra ut.
Hittade för övrigt en rolig film där de visar hållbarheten på Squales Type I. Rätt bra kvalitet får man säga.
Jag gillar det. Styvt i början men när det har format sig så sitter det riktigt bra. Dessutom tycker jag att kvalitén är riktigt bra och jag är inte det minsta orolig om man ska dra det ovanpå en våtdräkt.Wow dem har jag missat! Squales tropic det vanliga är ju dunder. Det med hålen blev jag lite besviken på tyvärr.
Hur ser det ut? Har redan ett ladder till min Deepstar II men hade velat ha ett till min Model 60 också.Sprang förresten på ett ladder bracelet på watchbandcenter för 50 euro. Ingen aning om kvalite heller.
Bobo is that you?Nyinkommet vrak idag
Letar efter en kul klocka att ta med till Kreta under sommaren och den här hamnade i siktet. Jag har förstått av att ha läst här att kvaliteten inte skall vara så bra, stämmer det? Nu har de tydligen uppgraderat urverket, men den finns inte att köpa än. Hittade en sk hommage på Ali Express, men leveranstiden blir för lång för mig.
Råd mottages tacksamt
Var skickar de ifrån? Fanns ju mycket kul där till vettiga priser.Den finns mkt billigare här och med snabb leverans:
Buy IX&DAO IPOSE Watches - Automatic Watched for Men - Watchdives
Watchdives offers free Fedex priority express and 3-year warranty and band gift with purchase for IPOSE 5303 mechanical watch.watchdives.com
Edit, kanske inte mkt billigare med SW200, men jag skulle välja PT5000
- Som jag förstår det skickas de från Kina. ”4-10 arbetsdagar”Var skickar de ifrån? Fanns ju mycket kul där till vettiga priser.
Var skickar de ifrån? Fanns ju mycket kul där till vettiga priser.
- Som jag förstår det skickas de från Kina. ”4-10 arbetsdagar”
Den med svart tavla och bezel fanns inte
- Som jag förstår det skickas de från Kina. ”4-10 arbetsdagar”
Jo, skickas från Kina, så moms tillkommer.
Skriv till dom och fråga efter den modellen, så gissar jag att dom löser det- Som jag förstår det skickas de från Kina. ”4-10 arbetsdagar”
- Om det skulle bli ”14 arbetsdagar” plus hanteringstid här blir det för sent tyvärr. Får spana vidare …Skriv till dom och fråga efter den modellen, så gissar jag att dom löser det
De skickar med fedex intl prio. Tog 4 dagar när jag beställde.- Om det skulle bli ”14 arbetsdagar” plus hanteringstid här blir det för sent tyvärr. Får spana vidare …
Verkar finnas nu.- Som jag förstår det skickas de från Kina. ”4-10 arbetsdagar”
Oh, du lyckades håva in en sån!Grattis! Kul klocka
Själv fick jag hem en 35mm PM80 idag
Verkar finnas nu.
IXDAO IPOSE 5303 Watches - V1 Classic Professional Dive Watch - Watchdives
Watchdives offers free Fedex priority express and 3-year warranty and band gift with purchase for IPOSE 5303 mechanical watch.watchdives.com