Sebastard
Diamant
Jag har båda och tycker ändå Smiths är jäkla mycket bftb och börjat inse att jag skulle ångra mig och om jag flippade min.Den är så clean. Men jag är sugen på en LLD. Ska man låta denna gå vidare?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag har båda och tycker ändå Smiths är jäkla mycket bftb och börjat inse att jag skulle ångra mig och om jag flippade min.Den är så clean. Men jag är sugen på en LLD. Ska man låta denna gå vidare?
Väl bekomme. Det är väl stor fest i Götet på fredag. HaKul! Göteborg är en stad där det är lätt att ha kul, oavsett anledning.Som skåning arbetandes i Göteborg talar den där bilden till mig! Tack för en liten bit historia
Gröngöling ankom idag. Min första Traska tror jag.
Den här kan nog få en del handledstid framöver
Grym, 36 eller 38?Gröngöling ankom idag. Min första Traska tror jag.
38Grym, 36 eller 38?
Sjukt mycket sommarkänsla i sista bilden!
Gött! Sitter riktigt bra på dig ju.Gröngöling ankom idag. Min första Traska tror jag.
Kul att du gillar den! Varför sålde jag den där? Jag tycker att tavlan är rolig för den är ljusgul i solen men gröngul inomhus. Riktig shape shifter!Äntligen 1521 på armen igen.
Tack @MaBr
Grymt trevlig modell och nu för första gång i svartvitt för min del efter att ha haft några färggranna varianter tidigare.
Först lite i solen..
Så in i garaget.
En aktivitet som kan hålla norrbaggen upptagen i timmar ..
Det tror jag nog, jag tyckte vitt gummi kändes lite off i början men sen insåg det blir rätt nice på många klockor. Tummen upp från mig på kombo iaf
Provar vitt gummi, ingen direkt favorit men kanske kan funka med lite solbränna.
Sen finns de som jag där håriga armar omringar klockanOch mitt svar var ett försök till ett svar på ditt skämt
Ja vissa tycker det ser trevligt ut med tatueringar runt klockan. Men har även läst någon kommentar att det inte ser bra ut Men då får man helt enkelt blunda och scrolla vidare
Den är jag sugen påKvällens klocka.
Ja det var som tusan Påminner lite om när @MoHaha lånar ut sina klockor till hundenSen finns de som jag där håriga armar omringar klockan
Riktigt läcker...hoppas den kommer tillbaka i blått!Kvällens klocka.
Ja det var som tusan Påminner lite om när @MoHaha lånar ut sina klockor till hunden
"Smidigt med full lume när man ska ut och kissa på kvällen."Han borde kanske ha en egen tråd?
"Goliat testar klockor"
"Tropicbandet sitter skönt på tassen men spännet fastnar i pälsen...."
"Smidigt med full lume när man ska ut och kissa på kvällen."