• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Tre tappra försök att ta bild på dagens klocka. 😅
PSX_20230611_203756.jpg
PSX_20230611_203818.jpg
PSX_20230611_203851.jpg
 
echo-neutra-cortina-chronograph-black-racing-strap-sekvens.com3.jpg

Den här är galet bra! Det enda jag saknar är hål i bandhornen, men det verkar inte vara så många tillverkare som vill göra det nuförti'n.
Tycker Echo/Neutra är galet bra för pengen generellt. Kompisen beställde en Big Moon förra veckan efter att ha känt på min vanliga Averau. Kanske kan jag lura honom att bli KS-are också🙂.
Edit: Inser att det låter reklamigt men jag har ingen koppling till varken märket eller återförsäljare.
 
Senast ändrad:
Luftig länk kom idag efter tips av @Kreacon här i tråden för någon vecka sedan. Bekväm med solida bitar, taper 22/18 samt QR-stift som jag i allmänhet är lite kluven till, byter nog till vanliga stift.
20230612_162834~2.jpg

 
Luftig länk kom idag efter tips av @Kreacon här i tråden för någon vecka sedan. Bekväm med solida bitar, taper 22/18 samt QR-stift som jag i allmänhet är lite kluven till, byter nog till vanliga stift.
20230612_162834~2.jpg

Vackert! Ping @Dr. D .
 
Luftig länk kom idag efter tips av @Kreacon här i tråden för någon vecka sedan. Bekväm med solida bitar, taper 22/18 samt QR-stift som jag i allmänhet är lite kluven till, byter nog till vanliga stift.
20230612_162834~2.jpg

Nämen fasen vad kul! Ser sjukt bra ut?! Vill ha!
 
Btw..., det är en länk från StrapsCo och de har den bl.a. i de "svåra" bredderna 19 & 21 mm om nu inte tyskarna för de bredderna.
Köpt därifrån förr....dyyyrrt med moms och frakt samt att det tog månader innan jag fick länken.. som passar ....men hålen för pinnarna är för små så inget passar 😅
 
Tillbaka
Topp