Good evening micro lovers.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Väntar på min.Good evening micro lovers.
Haha, ja joHej internet explorer!
Affordable för dig doktorn, men ok den är så vacker på det bandet så vi säger väl det. En höjdarkombo!Dubbelpostar lite från tråden då den här är affordable - micro kan inte märket kallas längre
De har inte höjt priset på den sen -19!Affordable för dig doktorn, men ok den är så vacker på det bandet så vi säger väl det. En höjdarkombo!
Tack detsamma samt med önskan om att du får en synnerligen förtjusande semester.Ha en bra dag.
Kratta bort den blå corvetten utanför häcken?Trädgårdsarbete på menyn idag. Tur att man har en GADA på sig
Fick den stulen första nattenKratta bort den blå corvetten utanför häcken?
Visst är stålet på summiteeren härdat, perfa när man är ute och vevar i trädgården?!
Den är inte så mycket använd men Traskas härdning är superb. FruBr har en Traska Freediver som hon misshandlar, förlåt, använder nästan dagligen och den är fortfarande som ny. Till och med spännet ser i stort sett oanvänt ut.Fick den stulen första natten
Yes! Nu vet jag iofs inte hur mycket @MaBr använt den men är som ny, inte ens några smårepor på spännet
Inte dagsfärsk bild men klockan som setat på andra halvan av den här semesterveckan.
Du har så många fina dykare! Oklanderlig smak helt enkelt.New in! Galet nöjd är det enda jag kan säga. Vintagekänslan är på topp och kvalitet samt finish är som väntat riktigt bra. Blev några snabba bilder när jag var ute med hunden, får bli bättre bilder imorgon.
Det är min själ ingen dålig GADA. Otroligt läcker!Trädgårdsarbete på menyn idag. Tur att man har en GADA på sig