Just den här flygaren tål ju 200m så....Dykargummi på en flygare, nu jag jag nog sett allt!
@MoHaha EDIT; 200 meters djuuuuuup.
Senast ändrad:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Just den här flygaren tål ju 200m så....Dykargummi på en flygare, nu jag jag nog sett allt!
Just den här flygaren tål ju 200m så....
Ja, jag gillar Halios var tvungen att hjälpa en amerikansk IG-människa att bli av med denna.
Va e det för jäkla väder du bjuder på härFörst långpromenad med hunden och sen öl. Aquastaren klarar både uppdragen galant. Fick också en rejäl dusch på vägen hem i åskregnet så det var tur att man hade en dykare på.
Det har inte regnat på en månad och nu öser det ner. En slump nu när du är här? I think not!Va e det för jäkla väder du bjuder på här
Fin kombo! Kan man få se bild på undersidan också? Är sugen på ett Isofrane med svart spänne jag också.
Det behövs komma mktDet har inte regnat på en månad och nu öser det ner. En slump nu när du är här? I think not!
Tur man kan ha det mysig inne istället. Skål på er nördar!
Verkligen?Dykargummi på en flygare, nu jag jag nog sett allt!
Tja, kom tillbaka när du kör bacon som bandVerkligen?
Tja, kom tillbaka när du kör bacon som band
Det blir nog bra, men jag är nyfiken på vad du kommer att tycka om den lägre vikten jämfört med stål.God morgon galningar - hoppas några av er fått regn - inget regn än...
Vaknar som vanligt vid halvfem, ligger och drar sig till halvsju - sen dags för kaffe och klocksurf.
Är en aningen nojig över stl på RZE men tror det ska gå bra.
Hittat en till review( googlar efter nya varje dag...sjuk);
Hands-On: RZE Aspirare - A Customizable Timepiece for Adventurers - WATCHBANDIT
All you need to know about the RZE Aspirare ✅Titanium case✅ TrustedShops certified ✅ Free and fast worldwide shipping ✅ Since 2014 ✅watchbandit.com
Haha - jo jag medDet blir nog bra, men jag är nyfiken på vad du kommer att tycka om den lägre vikten jämfört med stål.