• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Jo, man får nog vara försiktig vad man önskar i detta fall 😂

Dagens gamling med kanske det bästa namnet i klockvärldens historia?
(nu med fullt fungerande datum @MoHaha 😊)
IMG_20230627_113847.jpg
 
Nåt för den modige kanske?

7c39807a3c12a8eb8cb4b242b4bf62a9_original.JPG


bf0578d0a0c1c51fcc7a71311cd1ff16_original.JPG


Radcliffe kickstarter kampanj - £350. Seiko NH38 verk. Hyfsat "normal" storlek - 40mm diameter och 48L2L. 16mm höjd.
något sent svar,

Jag plockade hem en väldigt spontant under de sista timmarna med rabatterat erbjudande på kickstartern.

Det blir min första Radcliffe och microbrand så får se..
Watchfinders recension får jag erkänna pushade mig över kanten på den; även om jag hållt span på den ett tag.

Leverans är bedömt i oktober; så då hoppas jag få återkomma med en paketöppning och en snabb recension.
Den får vara placeholder till priset på pasta går ned så man kan ta hem en Jacob&Co astronomia.
 
IMG_1590.jpeg

IMG_1484.jpeg


Båda är bra skit. Cronos lite dyrare om jag inte missminner mig, så vad gäller pang för pengen lägger jag nog min röst på Sugess. De är riktigt bra.
Ok. Där skrev jag på skilsmässopaper med Tyskland. Efter trycktest ingår jag ekonomisk, och klockmässig, pakt med Kina. Stiliga ur. Ser inte så jävla homeagiga ut ens! Imponerad.

Tips på snygg och fin kvarts-GMT? Drömklocka.
 
något sent svar,

Jag plockade hem en väldigt spontant under de sista timmarna med rabatterat erbjudande på kickstartern.

Det blir min första Radcliffe och microbrand så får se..
Watchfinders recension får jag erkänna pushade mig över kanten på den; även om jag hållt span på den ett tag.

Leverans är bedömt i oktober; så då hoppas jag få återkomma med en paketöppning och en snabb recension.
Den får vara placeholder till priset på pasta går ned så man kan ta hem en Jacob&Co astronomia.
Bildmässigt va den as kool! Hoppas den är lika fin IRL för den ser riktigt läcker ut
 
Tillbaka
Topp