• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Nytt jobb får man väl fira med bubbel? 😊
PSX_20230628_212838.jpg
Det får man! Stort grattis 🥳
 
Hej tråden!

Jag är lite sugen på att testa en 36/37mm klocka för att se om det är något för mig. Stilen jag tänker mig är GADA så i stuket Rolex Exp 1/Tudor Ranger/Christopher Ward c63 osv. Det är mest stilen och storleken jag är sugen på att testa (dvs. det måste inte vara en kopia av exemplen jag gav). Har ni några tips sub 5000 på vilka märke och modeller jag ska kika på? 😊
 
Hej tråden!

Jag är lite sugen på att testa en 36/37mm klocka för att se om det är något för mig. Stilen jag tänker mig är GADA så i stuket Rolex Exp 1/Tudor Ranger/Christopher Ward c63 osv. Det är mest stilen och storleken jag är sugen på att testa (dvs. det måste inte vara en kopia av exemplen jag gav). Har ni några tips sub 5000 på vilka märke och modeller jag ska kika på? 😊
San martin gör bra homage till flera av dem du angav. Annars kör på något som typ traska commuter eller zelos som har flera bra alternativ tycker jag! Dock kanske inte i 36 37 men ja värda att kolla på ändå tycker jag. Eller försöker du få tag på nya prx pm80 35 mm!
 
Hej tråden!

Jag är lite sugen på att testa en 36/37mm klocka för att se om det är något för mig. Stilen jag tänker mig är GADA så i stuket Rolex Exp 1/Tudor Ranger/Christopher Ward c63 osv. Det är mest stilen och storleken jag är sugen på att testa (dvs. det måste inte vara en kopia av exemplen jag gav). Har ni några tips sub 5000 på vilka märke och modeller jag ska kika på? 😊

Alpha explorer i 36 mm? Jag har lila blå och svart. Funkar bra alla tre har jag för mig
alpha.jpg
 
Senast ändrad:
Tillbaka
Topp