Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja de gör mycket trevliga klockorDen är så jäkla krispig den här.
Verkligen! Prototypen i videon ser riktigt bra ut i närbild.Bildmässigt va den as kool! Hoppas den är lika fin IRL för den ser riktigt läcker ut
Den där Precimax-kronografen är inte att leka med..! Vad är det för modell och referns?Fått hem en ny låda som direkt fylls av affordablekronografer ur samlingen.
Hej Precimaxen ska jag se om jag hittar info om. Skymastern är en Maen, finns nog en till salu här. Yeman är en ett par år gammal quartzkronograf.Den där Precimax-kronografen är inte att leka med..! Vad är det för modell och referns?
Klockan som är under den, kronografen, nånting "Skymaster" typ. Vad är det?
Ser även att du har en Yema-kronograf. Vad är det för modell?
Fin samling
Tack för svarHej Precimaxen ska jag se om jag hittar info om. Skymastern är en Maen, finns nog en till salu här. Yeman är en ett par år gammal quartzkronograf.
Bästa posten i tråden på länge! Sate så mycket godis.Fått hem en ny låda som direkt fylls av affordablekronografer ur samlingen.
Helt underbar samlingFått hem en ny låda som direkt fylls av affordablekronografer ur samlingen.
Rackarns så fina bildkavalkader du postar, mycket roligt att se .Ut på tur aldrig sur, eller nåt
Avryssifierat gammalt bös på armen, men den funkar fint!
...nyper du, nyper jag tillbaks din fuling
Ett byte resulterade i denna…