• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Fin den där! Trivs du med den?

Regnar bra idag så kör dykare, regnjacka och kebabtallrik…
IMG_5770.jpeg
Ah diggar den som tusan. Ovanligt batteri som såklart tog slut direkt så inte använt den så mycket.

Ang datumet som är fel. Vi firar mors födelsedag, hon fyller 30:e 🥳
 
IMG_2466.jpeg


Av någon anledning dyker den här hela tiden upp i mitt flöde. Måste erkänna att den växer på mig märkligt nog. Möjligen mikro, men inte särskilt affordable med sin nätta prislapp på dryga 1600 schweiziska francs. Så ytterligare en udda pjäs man troligtvis aldrig kommer pilla på 🤷🏼‍♂️
 
IMG_2466.jpeg


Av någon anledning dyker den här hela tiden upp i mitt flöde. Måste erkänna att den växer på mig märkligt nog. Möjligen mikro, men inte särskilt affordable med sin nätta prislapp på dryga 1600 schweiziska francs. Så ytterligare en udda pjäs man troligtvis aldrig kommer pilla på 🤷🏼‍♂️
Samma här. För jämnan i mitt flöde. Mycket jag gillar där både designmässigt och när det kommer till specs. Meeen, jag lägger inte dom pengarna.
 
Tog mig an ett bortglömt gammalt projekt idag.
Ful guldkrono som inte gjorde nån glad. Marinerad i bensin på grillen...eller snarare i grillen! 🤪

Vet ej om den kommer få se dagens ljus än, får inte spinn på Valjoux-klonen men tror mig funnit problemet (peppar peppar!)
IMG_20230702_140000.jpg
IMG_20230702_140458.jpg
 
Tillbaka
Topp