Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Blev inspirerad och beställde en Alpha explorer fast 39 mm helt fantastiskt hur mycket bra tips man får i denna trådenAlpha explorer i 36 mm? Jag har lila blå och svart. Funkar bra alla tre har jag för mig
Många bra tankar. PRX är jag osäker på med integrerad länk men väl värd att provaSan martin gör bra homage till flera av dem du angav. Annars kör på något som typ traska commuter eller zelos som har flera bra alternativ tycker jag! Dock kanske inte i 36 37 men ja värda att kolla på ändå tycker jag. Eller försöker du få tag på nya prx pm80 35 mm!
Aldrig hört om denna förr. Ska undersökas!Alpha explorer i 36 mm? Jag har lila blå och svart. Funkar bra alla tre har jag för mig
Många bra tankar. PRX är jag osäker på med integrerad länk men väl värd att prova
Aldrig hört om denna förr. Ska undersökas!
Vet inte om de finns kvar i 36mm. Annars kan du få den svarta om du bara vill prova storleken. Den används aldrig. Gillar du den inte kan du donera den vidare till någon annan i tråden.Många bra tankar. PRX är jag osäker på med integrerad länk men väl värd att prova
Aldrig hört om denna förr. Ska undersökas!
Samma här! Ska bli göttGomorgon. Semester om 8 timmar! Wohoo
Så ja!Mother Of Pearl, PRX 35.
Om det är någon som är sugen på gult, vilket alla givetvis är, så kanske en gruppbild kan vara till nytta. Det är rätt stor nyansskillnad mellan olika band. Det som sticker ut mest av mina är bandet från Wolbrook som har en nästan senapsgul färg i jämförelse med de andra.
Från vänster:
Hårt Isofraneish från Cousins UK från tiden då jag kokade band för att forma dem
Två FKM-band från Aliexpress
Wolbrook
Watchwear
Jo, det har jag räknat ut.watchwear = aliexpress... men det kanske var uppenbart
Mitt gula från Wolbrook är mer som dina andra från vänster i färgen. Tycker det där du har ser mer "gammel-orange" ut om det nu finns nån sån färgOm det är någon som är sugen på gult, vilket alla givetvis är, så kanske en gruppbild kan vara till nytta. Det är rätt stor nyansskillnad mellan olika band. Det som sticker ut mest av mina är bandet från Wolbrook som har en nästan senapsgul färg i jämförelse med de andra.
Från vänster:
Hårt Isofraneish från Cousins UK från tiden då jag kokade band för att forma dem
Wolbrook
Watchwear
Bilden ljuger lite. Det upplevs ljusare i tonen än vad bilden visar men det är ändå en helt annan, djupare färg än de andra. Typiskt "gammel-gult" skulle jag säga.Mitt gula från Wolbrook är mer som dina andra från vänster i färgen. Tycker det där du har ser mer "gammel-orange" ut om det nu finns nån sån färg
Om det är någon som är sugen på gult, vilket alla givetvis är, så kanske en gruppbild kan vara till nytta. Det är rätt stor nyansskillnad mellan olika band. Det som sticker ut mest av mina är bandet från Wolbrook som har en nästan senapsgul färg i jämförelse med de andra.
Från vänster:
Wolbrook
Watchwear
Nere i småbåtshamnen. Dricker IPA och lyssnar på livemusik.
Ha, ha...,Oj.
Hoppas de inte får för sig att göra ett stage dive ut i publikhavet....
Låter som en bra beskrivning - det är nog så jag upplever mitt också. Annars tycker jag den färgtonen du hade där var cool. Skulle inte ha något emot ett band i den nyansen.Bilden ljuger lite. Det upplevs ljusare i tonen än vad bilden visar men det är ändå en helt annan, djupare färg än de andra. Typiskt "gammel-gult" skulle jag säga.