• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Labbat lite med kameran igen

Ollech & Wajs M110 M

Meshlänken är grymt gedigen och har perfekt finish! Precis som klockan 👌


ollech-wajs-ow-m110s-sekvens.com-4.jpg
 
Godmorgon, nu har det gått snart ett halvår sedan jag fick hem denna och är precis lika nöjd nu som då. :)
Men nästan lika länge har jag letat efter nästa.. måste vara automat/mekanisk o affordable, gärna microbrand. Inget för likt denna så gärna typ blå osv. Så sitter ni på något sådant så är jag intresserad
IMG_20230701_091201.jpg
 
Godmorgon, nu har det gått snart ett halvår sedan jag fick hem denna och är precis lika nöjd nu som då. :)
Men nästan lika länge har jag letat efter nästa.. måste vara automat/mekanisk o affordable, gärna microbrand. Inget för likt denna så gärna typ blå osv. Så sitter ni på något sådant så är jag intresserad
IMG_20230701_091201.jpg

Den här herrn säljer något sådant?
 

Den här herrn säljer något sådant?
Helt rätt! Hade jag letat efter något blått så hade jag huggit på denna på studs. Mycket vackert ur.
 
Godmorgon, nu har det gått snart ett halvår sedan jag fick hem denna och är precis lika nöjd nu som då. :)
Men nästan lika länge har jag letat efter nästa.. måste vara automat/mekanisk o affordable, gärna microbrand. Inget för likt denna så gärna typ blå osv. Så sitter ni på något sådant så är jag intresserad
IMG_20230701_091201.jpg
Eller kanske något sådant...
 
Eller kanske något sådant...
Också ett riktigt bra alternativ till ett synnerligen facilt pris.
 
Eller kanske något sådant...
Helt klart något att överväga!
 
Tillbaka
Topp