Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grymt! Årets bild?Catch the rainbow…
![]()
Tack för vänligheten. Synd på den lilla smutsfläcken på räcket. Men samtidigt styrkar den originaliteten.Grymt! Årets bild?
Ja, polering piggar upp just där. Blir lite fasetteffekt (likadant på nedanstående). Jag håller med ang. datum och föredrar ur utan datum, men det funkar med mörka datumskivor på mörkare tavlor. Dock hade en klassisk tavla med 3, 6, 9, 12 varit att föredra, men hallå..., det är ett synnerligen tjusigt ur du har införskaffat.En liten recension om senaste klockköpet Spinnaker Fleuss och en storleksjämförelse med Vostoks tonneau-dykare.
Till att börja med är jag mycket nöjd med utseende och detaljer.
Exempelvis borstade ytor på ovansida och på sidorna av luggarna med en liten blankpolerad yta däremellan. Snyggt!
![]()
Jag vet. Det är ingen unik detalj. Men det är ju ändå relativt sett ett budgetmärke, och för en del dyrare klockor brukar sådana detaljer framföras som argument för det högre priset.
Storleksmässigt känns den som vostoken, möjligen känslan att vara lite nättare fast den är större och även lite tyngre.
![]()
![]()
Kronan känns i det närmaste lite liten när man är van vid vostok amphibia, men det kan ju vara en sådan detalj som gör att amphibian nästan känns större.
![]()
Om jag skulle ha något att gnälla över hade den varit ännu bättre utan datum, och med ett kupat glas hade den varit ännu coolare än den redan är.
![]()
Men jag är nöjd. Detta är en klar keeper.
Det ser så svalt och skönt utHälsningar från Alcudia
![]()
![]()
Haha MMM just jaDet ser så svalt och skönt ut![]()
Hälsningar från Alcudia
![]()
![]()
Ja det är riktigt härligt här, firar bröllopsdag idag! Den har varit med i havet i tre dagarSomliga har det bra
Gummi är perfekt på den klockan, går så bra med polerad boett![]()
Snyggt! Datumfönstrets färg skiljer iafCombat i brons återvänder.
Den (extremt) observanta ser skillnaden mot gamla versionen..
![]()
![]()