Kul att byta band på medH-vete vad den är snygg!![]()
![Grinning face with big eyes :smiley: 😃](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f603.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kul att byta band på medH-vete vad den är snygg!![]()
Fräsch kombo! Otacksamt att inte använda länken dock, du som har en. Sett andra medlemmar som söker med ljus och lykta efter en.Hade hoppats på lite roligare semesterväder. Men men, denna piggar upp lite i alla fall
![]()
Vem söker efter länk? Kan tänka mig sälja min länk.Fräsch kombo! Otacksamt att inte använda länken dock, du som har en. Sett andra medlemmar som söker med ljus och lykta efter en.![]()
-Vet inte!
-Runt 2,5K
-Begagnad så K&S eller eBay
-Kööööööp!
haha
Cigg fanns på menyn faktiskt!haha
Breakfast for a champion!
Espresso, birra och vem vet - kanske en cigg?
Aquastaren överlevde några varv på pumptrackbanan med pendlarcykeln.Man borde inse att man är för gammal för sånt här så jag överlåter det till dottern istället.
![]()
Japp, samma boett vad jag vet.En är iallafall någotVet man något om måtten? Samma boett som deras tidigare kronos?
Håller med - den där Mxxxxxxxn borde kanske får flytta hemifrån nuVad ska man med andra klockor till?
![]()
Haha, den är bland det sista som skulle få lämna. Måste ha en kvartsare utan datum som grab-and-go!Håller med - den där Mxxxxxxxn borde kanske får flytta hemifrån nu![]()