• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Mako GMT blev dagens "doppare"
S*tan så grön den är😁

PXL_20230717_153902726.jpg

PXL_20230717_153918895.jpg

Hm. Det var inte meningen att det skulle bli nån mer klocka i år, men kunde inte motstå den här italienska skönheten. Rent objektivt så är väl inte HTD speciellt prisvärda - €900 och Miyota verk och inga speciella finesser. En väldigt stilren skindiver med vintage-stuk helt enkelt. Jag verkar i alla fall inte vara den enda som gillar det eftersom de alltid verkar sälja ut sina releaser.

htd_aquatic_white_1.jpg

Aquastaren överlevde några varv på pumptrackbanan med pendlarcykeln. 😅 Man borde inse att man är för gammal för sånt här så jag överlåter det till dottern istället. 😁
PSX_20230718_153238.jpg

Ja ni har en pumptrack, det skulle jag vilja ha i Göteborg också, har försökt få kommunen att bygga en i snart 8 år. Man kan ju spela fotboll på dem…

Jaja, OT, den här släpps snart:
IMG_7722.jpeg

Projekt Hittaettvettigtlås till denna mikro? landade i att jag beställde ett från Strapcode som borde vara välkända här inne.
Ganska mycket pengar kan jag tycka men av de jag testat innan så är detta ändå klart bäst även om jag hade hoppats på mer med tanke på priset.
IMG_5997.jpeg
IMG_5999.jpeg
IMG_6001.jpeg

Dag 1 på semestern. Besök ikväll av nära vänner. Tanken var att äta och dricka gott men ungarna tyckte annorlunda där sexmånaderssonen var tydligast i sitt missnöje. Nu har gästerna gått hem (läs tröttnat på cirkusen) och båda barnen har motvilligt somnat. Det är kul att vara förälder 🙄 Nu har jag istället lagt mig i sängen och kollar på stulen penisdesignad lume. Livet leker.
PXL_20230718_190835386.jpg

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp