Delgada
Pandion
Sovietmodernism / betongbrutalism i sin största prakt. Inte så vackert kanske, men lite kult är det allt.Latjar på semesterort, hälsar på svärfar i Kaunas förorter. Sjukt mycket betong
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sovietmodernism / betongbrutalism i sin största prakt. Inte så vackert kanske, men lite kult är det allt.Latjar på semesterort, hälsar på svärfar i Kaunas förorter. Sjukt mycket betong
Som byggnadskonstruktör tycker jag att det byggs allt för lite sådana flerbostadshus idag. Billigt att bygga, enkelt att bygga, snabbt att bygga, hållbart och rimliga priser/hyra.Sovietmodernism / betongbrutalism i sin största prakt. Inte så vackert kanske, men lite kult är det allt.
Ja, det är ju i alla fall inte husens fel när miljonprogrammen chanserar i segregation och kriminalitet.Som byggnadskonstruktör tycker jag att det byggs allt för lite sådana flerbostadshus idag. Billigt att bygga, enkelt att bygga, snabbt att bygga, hållbart och rimliga priser/hyra.
Som byggnadskonstruktör tycker jag att det byggs allt för lite sådana flerbostadshus idag. Billigt att bygga, enkelt att bygga, snabbt att bygga, hållbart och rimliga priser/hyra.
Micro är den på sätt och vis med tanke på volymerna. Sjukt bra på det bandet!Väntar ut regnet i uteförrådet så jag kan plocka ihop stegar o annat bös när det slutat. Hade hoppats bli klar innan regnet kom, men men…
Hoppas ingen admin skäller ut mig för både korspost och tveksamt afforable jobbeklocka.
Vissa har det braÄntligen dags för middag, efter ännu en slö men skön dag
Där är den! Forumets andra Makaira!Då drar vi igång semestern och kickstartar den med en GT och den ultimata sommarklockan CW
Håller på att rensa i min spretiga samling, men detta är definitivt en keeperDär är den! Forumets andra Makaira!