Kaffedags.
![]()
Hur är originalbandet på dessa? Köpte idag en bra prissatt på blocket, blå camovarianten, vilket ska bli trevligt få prova
![Slightly smiling face :slight_smile: 🙂](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png)
(Ser ju du har ett annat band än original på)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kaffedags.
![]()
Jaha men det löser vi med ett litet byte serru.Haha, den är bland det sista som skulle få lämna. Måste ha en kvartsare utan datum som grab-and-go!
![]()
![]()
Vad är det för modell?Hur är originalbandet på dessa? Köpte idag en bra prissatt på blocket, blå camovarianten, vilket ska bli trevligt få prova
Haha, Schweizare mot Schweizare.Jaha men det löser vi med ett litet byte serru.
Problem solved!
![]()
Beundra det vackra verket;
![]()
Grattis till en grym klocka! Jag tyckte originalbandet var för klumpigt. Väldigt bekvämt i mjuk silikon men för bulkigt på armen för min smak. Jag har blivit väldigt sugen på att testa den med full lume tavla också. Får se om jag hittar någon till rätt pris någon gång.Hur är originalbandet på dessa? Köpte idag en bra prissatt på blocket, blå camovarianten, vilket ska bli trevligt få prova
Grattis till en grym klocka! Jag tyckte originalbandet var för klumpigt. Väldigt bekvämt i mjuk silikon men för bulkigt på armen för min smak. Jag har blivit väldigt sugen på att testa den med full lume tavla också. Får se om jag hittar någon till rätt pris någon gång.
Vad är det för modell?
Det lät ändå som ett bra pris för full lume, BN0227-25X. Billigaste jag hittat är runt 4500. Tänker att om jag hittar en för under 3k slår jag till. Skulle behöva sälja av lite som jag aldrig använder bara.Var också väldigt sugen på den men tänkte att jag provar modellen innan, var nog 1/2 priset mot den. Även fast relojesdemoda har full lume för typ 3.6k.
Ok, se om jag gillar det annars blir det något annat band![]()
Verkar vara ett höjdarsläpp av E/N i mina ögon. Blir bara bättre och bättre för varje gång jag ser
Kaffedags.
![]()
Tyckte först att dessa var för jäkla fula men fasen de har växtHur är originalbandet på dessa? Köpte idag en bra prissatt på blocket, blå camovarianten, vilket ska bli trevligt få prova
Ja ni har en pumptrack, det skulle jag vilja ha i Göteborg också, har försökt få kommunen att bygga en i snart 8 år. Man kan ju spela fotboll på dem…
Jaja, OT, den här släpps snart:
![]()
Det lät ändå som ett bra pris för full lume, BN0227-25X. Billigaste jag hittat är runt 4500. Tänker att om jag hittar en för under 3k slår jag till. Skulle behöva sälja av lite som jag aldrig använder bara.
Edit: Såg nu att det finns en -17X också. Vet du vad skillnaden är mellan 17X och 25X? Ser identiska ut tycker jag.
Edit2: 25X verkar vara USA-marknad och 17X ”international”. Undrar varför?
Den är riktigt vass. Härlig h-länk med mikrojustering. Inte alltför tjock för att vara en 500m. Dock har jag vant mig vid större klockor och denna bärs mer som en 40mm sub än vad jag trodde. Får se hur länge sen stannar.Verkar vara ett höjdarsläpp av E/N i mina ögon. Blir bara bättre och bättre för varje gång jag ser. Skriv gärna lite tankar och omdömen
.