Rosa? Rosa!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Härlig bild!Varit borta ett bra tag men med små steg är jag nu tillbaka på forumet... Delar med mig en bild från helgens seglats
![]()
Väldigt nöjd! Bara trist att det inte verkar gå att få tag på gummiband med integrerade ändar eller vad man ska säga, inget eftermarknads band jag köpt passar, tänkte att de som passar rolex eventuellt skulle passa denna.. men icke
Yes, seglat runt med brorsans. En fin 40-talare! Bekant med folkbåtar? Har du en?Härlig bild!
Snygg klocka.
Nordisk folkbåt?
Slängde på ett nytt band ifrån Royal Straps. Riktigt nöjd!
![]()
Alltså, CNS äro av billigaste plast/silikonblandningar så inte så konstigt om det gulnar liteBandbyte från vitt gummi till vitt gummi. Eller snarare från gulnat "nån slags gummi" till fortfarande vitt tropic.
![]()
![]()
![]()
![]()
Är det någon annan som gjort den erfarenheten att vitt tropic sport från CNS gulnar?
Ingen stor investering, så jag klagar inte. Man har ju råd att köpa ett nytt.![]()
Tropic Sport 2.0 White (22 mm)
Tropic rubber watch bands made from an authentic 1960´s mold. We have many models and colors in stock. Fast worldwide shipping.cnswatchbands.com
Ser ju lite sunkigt ut. Förmodligen bara jag som ser det, men det räcker.
Instämmer i hur jäkla bra byggen detta är. Kör min Vanguard i brons ikväll.Tog med mig tre klockor till Spanien, men denna blev den enda klockan jag använde i en vecka. Från havsbad till poolbad, inga konstigheter. GG är så rackarns bra
![]()
Varit borta ett bra tag men med små steg är jag nu tillbaka på forumet... Delar med mig en bild från helgens seglats
![]()
Bandbyte från vitt gummi till vitt gummi. Eller snarare från gulnat "nån slags gummi" till fortfarande vitt tropic.
![]()
![]()
![]()
![]()
Är det någon annan som gjort den erfarenheten att vitt tropic sport från CNS gulnar?
Ingen stor investering, så jag klagar inte. Man har ju råd att köpa ett nytt.![]()
Tropic Sport 2.0 White (22 mm)
Tropic rubber watch bands made from an authentic 1960´s mold. We have many models and colors in stock. Fast worldwide shipping.cnswatchbands.com
Ser ju lite sunkigt ut. Förmodligen bara jag som ser det, men det räcker.
Jo stelt och hårt som vore det gjort av bakelit. Kommer inte sakna det.Jodå... efter bara några bad så var det riktigt gult.
Men skönt så man kunde slänga skiten.
Men CNS har andra band som inte gör en besviken. Deras scuba-gummi band tycker jag är riktigt bra, och de är ändå lika billiga.Alltså, CNS äro av billigaste plast/silikonblandningar så inte så konstigt om det gulnar lite
Det kan förvisso kvalleband också göra men har faktiskt flera vintagegummin från typ 70-talet som fortfarande är kritvita trots idogt användande![]()
Huvudsaken är såklart att du tycker dom är bra!Men CNS har andra band som inte gör en besviken. Deras scuba-gummi band tycker jag är riktigt bra, och de är ändå lika billiga.
![]()
Scuba Orange (22 mm)
cnswatchbands.com
Helm såg ju fina ut. Har de tajta keepers som sitter kvar där man vill ha dem som på Isofrane, eller far de runt likt Borealis?Huvudsaken är såklart att du tycker dom är bra!
Delar väl inte riktigt uppfattningen men har också svårt för silikonband i största allmänhet.
Slänger in ett tips på schyssta gummin i liknande design (finns i vitt) som inte kostar skjortan. Garanterat är ett par snäpp upp i...allt imo:
![]()
Jag är lite bekant med folkbåten men jag har ingen själv. Men jag seglar också en båt som med dagens mått betraktas som en miniatyr, Birdie 24, även om den nog betraktades som nästan normalstor när den byggdes 1980.Yes, seglat runt med brorsans. En fin 40-talare! Bekant med folkbåtar? Har du en?![]()
Och bara pressa dit om det inte passar,? För de ja köpt har inte gått å få dit alls, har du länk till det där? Alltså ebay länkOm du inte är jättenoga med passformen köper du något billigt silicon-strap bara. Passformen brukar vara ok. Här är något crap från ebay på min seiko 5.![]()
Och bara pressa dit om det inte passar,? För de ja köpt har inte gått å få dit alls, har du länk till det där? Alltså ebay länk![]()
Okey tack! Alla var out of stockYes, bandet du ser är köpt härifrån
semper-straps on eBay
Follow semper-straps on eBay. Buying, Selling, Collecting on eBay has never been more exciting!www.ebay.com
"Superior Quality Curved End Rubber Dive Watch Strap" tror jag det var
Okey tack! Alla var out of stock
Här finns i alla fall 85 st gummi med curved enda. Kanske någon stämmer in med dina önskemål.borde finnas andra som säljer curved, bara att leta