Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den är så in i h-vete vacker . Särskilt på det bandet!Promenad i regnet har sina fördelar. Tur man har vattentät klocka i alla fall.
Fel datum...ville bara testa den med det armbandet, tycker den passar bra
Ser ju riktigt bra ut! Den hamnade mao rätt!Fel datum...ville bara testa den med det armbandet, tycker den passar bra
@MoHaha har din kollega fått sin Aquastar Deepstar II än?
Haha, helt rätt inställning! Ska bli kul att höra vad han tycker om den.Tror det, men jag vet inte säkert.
Vi har båda semester nu så jag har inte hört av honom på en vecka.
Skickar såklart sms direkt.
Är ju en fråga av högsta vikt som inte kan ligga obesvarad i veckor.
Ser ju riktigt bra ut! Den hamnade mao rätt!
Vi hänger för mycket på den här trådenDagens...ni lyckas hitta så sjukt coola micros...vad följer ni på insta/fb eller hur hittar ni dom?
Hahaha!Vi hänger för mycket på den här tråden
Brukar ibland titta in i den här tråden;Hahaha!
Snyggt! Nöjd?Liten paketlösning
Köpte ett nytt Hirsch Heritage då jag sålde tillbaka det gamla till @R.Capac - otroligt skönt band.
Verkligen.Snyggt! Nöjd?
Kan intyga att den levererades i lördags!Tror det, men jag vet inte säkert.
Vi har båda semester nu så jag har inte hört av honom på en vecka.
Skickar såklart sms direkt.
Är ju en fråga av högsta vikt som inte kan ligga obesvarad i veckor.
Fick hem mitt zulu idag. Fick böja till ett par bandstift jag hade extra för att få plats med det men blev bra i övrigt. Lär väll iof klippas om till 3-ring innan kvällenDjupdykning i IKEAs returpolicy.