Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nej, men visst såg det ut så.Har du bytt band till ngt ljusgrått?
Testar med byteslördag igen innan den åker upp på marknaden. Om någon har en Traska Commuter eller Summiteer 36 hade det varit väldigt trevligt men även andra mikro kring 36mm kan vara intressant.![]()
Najs! Jag har också en 36:a på ingångÄnnu en ny 36a till familjen
![]()
Oh, vilken?Najs! Jag har också en 36:a på ingång![]()
Loong story. En utgången Citizen Exceed eco drive, begagnad från ebay. Borttagen annons nu men såg ut så här:Oh, vilken?![]()
Ser ju magisk ut, vad fick du betala för den?Loong story. En utgången Citizen Exceed eco drive, begagnad från ebay. Borttagen annons nu men såg ut så här:
![]()
Anledningen till inköpet är att jag blivit tokkär i min nya 37 mm promaster dykare pga den smidiga storleken (egentligen 36,5mm) och jag kom på att jag vill ha en trio grab-and-go quartzklockor i en mindre storlek. Min inkommande vita ska bli min nya jobbklocka och ska ersätta denna 40mm eco drive:
![]()
Sedan tidigare har jag en Citizen eco drive Collection tank på 26mm som dressare. I och med mitt senaste inköp har jag en trio mindre eco-drive mellan 26-36,5 mm som i princip täcker alla behov.
Ja, jag behöver antagligen hjälp för mitt missbruk![]()
800 spänn, tillkommer väl lite tull och moms men jag överlever.Ser ju magisk ut, vad fick du betala för den?
Har själv börjat glida in på citizen eco drive nu. Haft några tidigare men tänkte jag satsar stort nu o har en av deras radio controlled versioner. Stor men verkar praktisk!
Den kombon! Fantastisk. Säg till om flipparsug uppstår på den där godsaken.
Sett några som gjort det på Timefactors forum, ser riktigt schysst ut! Ännu lite mer retro-vibes med ett bra kupat akrylglasDenna är för jäkla bra, speciellt på ett vanligt oyster. Har i princip bara burit denna sen den köptes i februarinån som testat att modda med ett plexi istället för safirglaset?
![]()
Alla de modeller skulle kunna vara populära inom microsfären. Bästa tipset är att kolla på tidigare annonser. De klockor som inte sålts tidigare, ex Ianos, där får du gå lite på känsla vid prissättningen. Du har dock några inlägg kvar innan du kan annonsera i ks-avdelningen.Haslios Fairwind, Malm Ace Chronograph, Ianos Avyssos, Meraud Bonaire, Furlan Marri Mare Blu. Som räknas som micromärken då... Sedan var det några fler som kanske inte klassas som micro direkt.![]()
Ska kolla in det forumet. Det enda som stör mig lite är ”mjölkringen” som blir runt glaset nu. Hade fixats med ett schysst plexi.Sett några som gjort det på Timefactors forum, ser riktigt schysst ut! Ännu lite mer retro-vibes med ett bra kupat akrylglas
Ångrar lite att jag sålde min när jag ser den här bilden
Minutfärsk bild på en schysst mikro för att göra posten lite roligare:
![]()