Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag gillar inte att klanka ner på andras skapelser och projekt. Men är det bara jag som får upp Apelviken watches på fb och tycker att knappt en enda klocka är egendesignade. Den här nya modellen är enligt mig väldigt ”tagen” av Zelos Hammerhead. Okej om du är ett homagemärke men jag upplever att apelviken vill påstå sig ha en egen design på sina klockor. Är det bara jag?
Näe.. Hammerhead är ljusår både snyggare, coolare och mer egen i designen.Denna är väll inte direkt lik hammerhead väll? Olika bezel/tavla/datumplacering/boett/visare/krona/länk
Inget försvar till märket i övrigt, noll koll på det…
Tog mig några år skaffa en men bra är deNäe.. Hammerhead är ljusår både snyggare, coolare och mer egen i designen.
Nån gång ska jag ha en....
Ja, nu när jag ser "Hummern" igen så ser den helt "livlös" ut och går överhuvudtaget inte att jämföra med en Zelos. 18K med SW200 verkar ju helt galet.Näe.. Hammerhead är ljusår både snyggare, coolare och mer egen i designen.
Nån gång ska jag ha en....
Nej, inget Hammerhead i den där. HH är kantig och helt egen. Men däremot påminner den där Apelviken om en Ocean Crawler Core Diver, även om det finns saker som skiljer.Jag gillar inte att klanka ner på andras skapelser och projekt. Men är det bara jag som får upp Apelviken watches på fb och tycker att knappt en enda klocka är egendesignade. Den här nya modellen är enligt mig väldigt ”tagen” av Zelos Hammerhead. Okej om du är ett homagemärke men jag upplever att apelviken vill påstå sig ha en egen design på sina klockor. Är det bara jag?
En tandorio, blev kär i tavlan. Fantastiskt bra priser på dessa o känns rejäla!Vad är det för klocka? Tycker det var en väldigt trevlig grön färg
Förstår det! Priserna var ju onekligen väldigt bra.En tandorio, blev kär i tavlan. Fantastiskt bra priser på dessa o känns rejäla!
Inte en direkt kopia men tagen ”starkt influerad” och inte lika snyggDenna är väll inte direkt lik hammerhead väll? Olika bezel/tavla/datumplacering/boett/visare/krona/länk
Inget försvar till märket i övrigt, noll koll på det…
Den där var likNej, inget Hammerhead i den där. HH är kantig och helt egen. Men däremot påminner den där Apelviken om en Ocean Crawler Core Diver, även om det finns saker som skiljer.
Inte en direkt kopia men tagen ”starkt influerad” och inte lika snygg
Den där var lik
Jag tänkte att när du tröttnar på den där så skickar du PM till mig så kan jag säkert hitta nån bra lösning. OK?Tog mig några år skaffa en men bra är de
Hur tänker ni vad gäller värde när det kommer till micromärken? Tänkte sälja några å tycker det är svårt att avgöra värde
Haslios Fairwind, Malm Ace Chronograph, Ianos Avyssos, Meraud Bonaire, Furlan Marri Mare Blu. Som räknas som micromärken då... Sedan var det några fler som kanske inte klassas som micro direkt.Vad har du? Så kan vi kanske hjälpa till
Beställde redan innan hemresa ett nytt band som ligger och väntar på mig, blir att byta idagBandet blir mycket bättre om du byter plats på långa och korta delen.
Man slipper se den där lilla korta biten
Bandet blir mycket bättre om du byter plats på långa och korta delen.
Man slipper se den där lilla korta biten
Har du bytt band till ngt ljusgrått?Så åkte den här på idag igen.
Åttondelsfinal, heja heja!!Vilka tjejer! 5 - 0