Typiskt skönt sommarfoto
![Grinning face with big eyes :smiley: 😃](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f603.png)
Kvällens lilla båttur
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
På en lördag nej men idag är det ju fredagByxor?
På en lördag?
![]()
Citizen borde höra av sig för produktbilder, kul att se den i sitt rätta habitat!Nästintill skandal att man inte kört Aqualands innan alltså.
Valfria superlativ yada yada. Trevlig helg vänner!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
På en lördag nej men idag är det ju fredag![]()
Sorry, har suttit i bilen och befinner mig i Småland nu.
Så det ÄR fredag, äntligen!Sorry, har suttit i bilen och befinner mig i Småland nu.Skål vänner och ha en fantastisk fredag!
![]()
Min slöis ligger till 10:30Det är inget som går upp mot 2h nattsömn på grund av en hund som inte gillar att sova borta och som sen ska ut och skita klockan 05:30. Aja, det är ju i alla fall en riktigt vacker sommarmorgon i skogen.
![]()
![]()
![]()
![]()
Haha, jag tar morgonpromenaden nu kl 12Det är inget som går upp mot 2h nattsömn på grund av en hund som inte gillar att sova borta och som sen ska ut och skita klockan 05:30. Aja, det är ju i alla fall en riktigt vacker sommarmorgon i skogen.
![]()
![]()
![]()
![]()